khorasanrazavi…
مرحله دوم مسابقه کتابخوانی

اعلام موضوع و زمانبندی مرحله دوم مسابقه کتابخوانی بسیج فرهنگیان

بخش اول سند تحول بنیادین به عنوان موضوع مرحله دوم مسابقه کتابخوانی کانون بسیج فرهنگیان معرفی گردید.
اعلام موضوع و زمانبندی مرحله دوم مسابقه کتابخوانی بسیج فرهنگیان

ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران عزیز در مرحله اول مسابقه کتابخوانی زندگی نامه شهید بزرگوار عبدالحسین برونسی به اطلاع می رساند نظر به پیشنهاد اعضاء کانون بسیج فرهنگیان شهید مطهری و تایید موضوع "مطالعه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش" مرحله دوم مسابقه کتابخوانی به این عنوان اختصاص یافته است؛ لذا برنامه مسابقه به صورت زیر اعلام می گردد.

گروه الف ) همکارانی که نام خانوادگی آنها با "الف" شروع می شود و به "چ"ختم می شود. دوشنبه 1397/09/05 از ساعت 1 بامداد تا 23:50 ( 800 نفر)

گروه ب ) همکارانی که نام خانوادگی آنها با "ح" شروع می شود و به "س"ختم می شود. سه شنبه 1397/09/06 از ساعت 1 بامداد تا 23:50 (790 نفر)

گروه ج ) همکارانی که نام خانوادگی آنها با "ش" شروع می شود و به "ق"ختم می شود. چهارشنبه 1397/09/07 از ساعت 1 بامداد تا 23:50 (790 نفر)

گروه د ) همکارانی که نام خانوادگی آنها با "ک" شروع می شود و به "ی"ختم می شود. پنج شنبه 1397/09/08 از ساعت 1 بامداد تا 23:50 (790 نفر)

روز جمعه مورخ 1397/09/09 ویژه همکاران جامانده از آزمون گروه موردنظر.

یادآوری :

1- برای دانلود بخش اول سند تحول بنیادین به سایت بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش به آدرس http://basij.razavi.medu.ir مراجعه فرمائید.

2- برای شرکت در مسابقه به آدرس اینترنتی Http://azmoon.razaviedu.ir مراجعه کرده و از گروه "کانون بسیج فرهنگیان خراسان رضوی " آزمون مربوط به خود را انتخاب فرمائید.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.