nooh
مرادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در خراسان رضوی؛

فرهنگ بسیجی قدرت و ظرفیت علم و فرهنگ در فضای دانش آموزی را بارورتر می‌کند

دکتر مرادی گفت: هرچه فرهنگ بسیجی به جامعه دانش‌آموزی ما بیشتر منتقل شود قدرت و ظرفیت علم و فرهنگ در فضای دانش آموزی بارورتر خواهد شد و جامعه ما سرعت پیشرفتش بالاتر می‌رود.
فرهنگ بسیجی قدرت و ظرفیت علم و فرهنگ در فضای دانش آموزی را بارورتر می‌کند

حسن مرادی دیروز در گردهمایی مسئولین سازمان‌های بسیج فرهنگیان کشور که در مشهد به مدت دو روز در حال برگزاری است، در خصوص اهداف مشترک آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان اظهار داشت: ماموریت وزارت آموزش وپرورش تعلیم و تربیت نسل جدید در کشور است و ماموریت بسیج تولید قدرت نرم و سخت برای انقلاب اسلامی است و جامعه ما برای اینکه به سمت آرمان‌های خود حرکت کند بسیج تولید، سازماندهی و فراهم کردن قدرت مردمی برای رسیدن نظام و انقلاب به سمت اهداف خود را دارد. وی در ادامه با اشاره به دو عنصر علم و فرهنگ به عنوان منابع اصلی تولید قدرت در هر جامعه‌ای افزود: بخش عمده علم و فرهنگ در آموزش و پرورش خودش را نشان می‌دهد و طبیعی است این علم آموزی و تعلیم و تربیت هر چه بیشتر صبغه و رنگ بسیجی بگیرد سبب تولید قدرت بیشتری برای نظام می‌شود که بصورت حداقلی ایجاد امنیت برای جامعه و به صورت حداکثری حرکت به سمت پیشرفت و رسیدن به آرمان‌ها را به دنبال دارد و نقطه تلاقی بسیج و آموزش و پرورش همین جا خودش را نشان می‌دهد و سنبل این نقطه مشترک؛ وجود تشکیلاتی با عنوان سازمان بسیج فرهنگیان است. مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور تاکید کرد: هرچه فرهنگ بسیجی به جامعه دانش‌آموزی ما بیشتر منتقل شود قدرت و ظرفیت علم و فرهنگ در فضای دانش آموزی بارورتر خواهد شد و جامعه ما سرعت پیشرفتش بالاتر می‌رود. وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسیر پیشرفت و توسعه کشور ما از مسیر اموزش و پرورش می‌گذرد، افزود: ظرفیت‌های گوناگون باید به آموزش و پرورش کمک کنند و این سوخت علم و فرهنگ و تربیت هر چه بیشتر به بار بنشیند سرعت رفع چالش‌ها بیشتر می‌شود. مرادی خاطرنشان کرد: یکی از نقش‌ها و کارکرد‌های بسیج از جمله بسیج فرهنگیان مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است. دشمن برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انگشت خود را به سمت مقدسات، ارزش‌های جامعه، فرهنگ و هویت ما اشاره کرده است لذا بخشی از برنامه‌های بسیج فرهنگیان مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.