sistan-admincb

بیانیه بسیج فرهنگیان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز 3 خرداد

سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سالروز 3 خرداد و آزادسازی خرمشهر بیانیه ای را صادر کرد.
بیانیه بسیج فرهنگیان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز 3 خرداد

سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سالروز 3 خرداد و آزادسازی خرمشهر بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

روز آزادي خرمشهر را بعنوان يك ياد بود و افتخار ملي و ميهني بايد گرامي داشت. امام خامنه ای (مدظله العالی)

سوم خرداد 1361 یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه است.

عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله و تاریخ ایران عزیز به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ستم ‌ناپذیری ایرانیان غیور و غیرتمند و تربیت ‌یافتگان مکتب قرآن و عترت علیهم‌السلام، رساتر از همیشه، به گوش جهانیان رسید.

رهبری حکیمانه و مقتدرانه حضرت امام خمینی(ره)وحدت‌، هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح و ولایت پذیری مدافعین کشور که از مهم‌ترین عناصر پیروزی آفرین در عرصه‌ی فتح خرمشهر تلقی می‌شود برای امروز جامعه می‌تواند الهام بخش بوده و در روند تکاملی انقلاب و پیش روندگی ایران اسلامی به سمت قله‌های رفیع سربلندی و پیشرفت بیش از بیش آشکار گردد.

گنجینه دفاع مقدس، ظرفیت راهبردی و ذخیره پایان‌ناپذیر ملت ایران در تداوم انقلاب و راه شهیدان و از عوامل تضمین پیش‌روندگی جمهوری اسلامی به سمت قله‌های شکوهمند عزت و اقتدار جهانی بوده و با فتح خرمشهر معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب و حامیان منطقه‌ای رژیم بعثی عراق شکست خورد.‌

در پایان سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان این روز را به آحاد ملت غیور ایران تبریک می گوید.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.