mazandaran-admincb

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران: مازندران رتبه ی اول باسوادی کشور را داراست

تقی نیا با اشاره به اینکه دور ماندن افراد از تحصیل زمینه ساز فقر و جهل خواهد شد،گفت:تمامی ابعاد جامعه به آموزش گره خورده است.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران: مازندران رتبه ی اول باسوادی کشور را داراست

داوود تقی نیا در جلسه اقماری مدیران و روسای مناطق و شهرستانهای محور 2 استان مازندران که در هتل کیش مهر فریدونکنار برگزار شد،آموزش را قلب فعالیت های توسعه ای هر کشوری دانسته و اظهار کرد:هرکشوری که در تحقق آموزش فراگیر مشکل داشته باشد در همه ی ابعاد توسعه دجار بحران خواهد شد.

وی اذعان داشت:متأسفانه در کشور ما هنوز مبادی بیسوادی به طور کامل مسدود نشده و این مسئله باعث شده تا همچنان به آمار بیسوادان افزوده شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران  فقدان و نبود تقاضای اجتماعی برای یادگیری را  مهمترین دلیل رغبت کم در کشور برای سوادآموزی دانسته و تصریح کرد:از ظرفیت مدیران مدارس و شورای پشتیبانی سوادآموزی به ریاست فرمانداران شهرستانها باید به نحو مطلوب برای جذب سوادآموزان استفاده کنیم.

تقی نیا با اشاره به  اینکه دور ماندن افراد از تحصیل زمینه ساز فقر و جهل خواهد شد،گفت:تمامی ابعاد جامعه به آموزش گره خورده است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.