mazandaran-admincb

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران: پروژه ی مهر،نماد بهره وری در آموزش و پرورش است

ظری اذعان داشت:مهمترین چالش آموزش و پرورش مازندران در سال جاری کمبود نیروی انسانی در حوزه ی آموزش ابتدایی و هنرستانهای فنی و حرفه ای و کارو دانش است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران: پروژه ی مهر،نماد بهره وری در آموزش و پرورش است

اسفندیار نظری در جلسه اقماری مدیران و روسای مناطق و شهرستانهای محور 2 استان مازندران که در هتل کیش مهر فریدونکنار برگزار شد،استان مازندران را جزو برترین استانهای کشور در اجرای پروژه مهر در 5 سال اخیر دانسته و گفت :در سه سال اخیر رتبه اول کشور را در اجرای پروژه مهر در سطح کشور کسب کرده ایم.

وی باور به ضرورت اجرای سند تحول بنیادین، اجرای رسالت تحول آفرین و مشارکت در گسترش فرهنگ تحول آفرینی و تحول خواهی را از مهم ترین رسالتهای مدیران و کارشناسان دستگاه تعلیم و تربیت کشور برشمرده و تصریح کرد:تمام این فعالیتها باید منجر به ایجاد فضای امن و سالم در مدارس شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به سیاستهای 5 گانه ی پروژه مهر ، بیان کرد:کیفیت بخشی،توانمندسازی و مدرسه ی کارآفرین شعار پروژه مهر سال 98 می باشد.

نظری اذعان داشت:مهمترین چالش آموزش و پرورش مازندران در سال جاری کمبود نیروی انسانی در حوزه ی آموزش ابتدایی و هنرستانهای فنی و حرفه ای و کارو دانش است.

این مقام مسئول پروژه مهر را نماد بهره وری در آموزش و پرورش دانسته و خاطرنشان کرد:همه ی تلاشهای ما برای اول مهر بانشاط برای دانش آموزان و اولیا می باشد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.