mazandaran-admincb

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت؛ انعقاد قرارداد طرح‌های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران و پارک علم و فناوری استان

قرارداد طرح‌های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران و پارک علم و فناوری استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و رییس پارک علم و فناوری استان امضا شد.
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت؛ انعقاد قرارداد طرح‌های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران و پارک علم و فناوری استان

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست با بیان اینکه نیازمند طرح‌های کاربردی هستیم، گفت: 13 طرح پژوهشی اداره کل در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت که 9 طرح تأیید شدند و کد رهگیری دریافت کردند، و 4 طرح دیگر در مرحله بررسی قرار دارند.

«عسکری نیکزاد» با بیان اینکه باید این زحمات، وقت‌ها و هزینه‌ها خروجی و اثر مثبتی را در جامعه هدف نشان بدهد، افزود: به نسبت سایر استان‌ها در زمینه طرح‌های پژوهشی جلوتر هستیم، در سال گذشته 2 هزار و 100 مورد درج مطالب پژوهشی در سامانه اطلاعات پژوهشی استانداری مازندران www.bpmz.ir  به ثبت رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه برخی طرح‌های تأیید شده تقاضامحور و دارای ارزش بالایی هستند، تصریح کرد: شورای تحقیقات وظیفه سنگینی دارد و باید در این جمع که اعضای آن از افراد فرهیخته و دارای درجات علمی و پژوهشی بالایی هستند؛ تصمیمات مهم و طرح‌های به معنای واقعی کاربردی مورد نظر باشد.

رئیس شورای تحقیقات اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به حضور رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: این مجموعه علمی و تحقیقاتی در کنار آموزش و پرورش به‌عنوان بازوی توانمند و دارای تجربه و امکانات لازم برای تحقیقات، بسیار باارزش است، ضمن اینکه مجری قراردادهای پژوهشی در سال 98 است.

رییس پارک علم و فناوری مازندران نیز با اعلام آمادگی برای همکاری با مجموعه بزرگ آموزش و پرورش بویژه در بخش پژوهشی بیان کرد: از فضاهای آموزشی می توانیم برای برگزاری استارتاپ‌ها استفاده کنیم، محققان ما می‌توانند مشکلات را عارضه‌یابی کنند و راه حل ارائه بدهند.

«علی معتمدزادگان» افزود: پارک علم و فناوری به عنوان تسهیلگر در خدمت آموزش و پرورش است، معتقدیم که اگر درباره طرح‌های پژوهشی با عجله تصمیم‌گیری شود شاید نتیجه دلخواه به دست نیاید.

در این نشست که با معرفی اعضای جدید همراه بود؛ جوادی بورا معاون تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش مازندران به بیان گزارشی از عملکرد یکساله شورای تحقیقات استان پرداخت و تعدادی از اعضا نیز پیشنهاداتی را برای بهتر شدن اقدامات شورا اعلام کردند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.