mazandaran-admincb

نشست فصلی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان شهرستانهای استان مازندران در آمل

روز یکشنبه 26/3/98 با حضور مدیران کانون بسیج استان مازندران در ساختمان گروه های آموزشی شهرستان آمل برگزار گردید.در این گرد همایی دکتر نوری مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان ضمن بیان اهمیت جایگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت و نقش بسیج در این موضوع در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و غالب سند تحول و ابلاغ برنامه های بسیج فرهنگیان در سال تحصیلی 98-99 سخنانی را ایراد نمودند در این جلسه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش آمل جناب آقای دکتر مرزبند ضمن عرض خیر مقدم به مدیران کانون با بیان جایگاه علم و فرهنگ در تربیت انسان و نقش تزکیه نفس و تربیت دینی در امر تعلیم و تربیت نکاتی را بیان فرمودند.
نشست فصلی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان شهرستانهای استان مازندران در آمل

دکتر نوری بیان نمود:در طرح رویش مهم ترین اصل،مدیر مدرسه است مدیری که همراه و محرم شما باشد معلم را توانمند کنیم  تا دانش آموزان را از آسیب بیرون بیاورد هدف ما در واقع توانمندی معلم است به صورت غیرمستقیم.

ایشان در ادامه گفتند: این طرح در دوره اول متوسطه برگزار می شود. چهار مدرسه در یک شهرستان به صورت پایلود اجرا میشود در این طرح مدارسی که طرح بهنام برگزار میشود بهتر است برگزار نشود. در این طرح حداقل سه آسیب، شناسایی شود.آسیب هایی که در معرض است مثل فضای مجازی،طلاق،.اعتیاد.. در این طرح تعداد برنامه را بر ۳تقسیم کرد تعداد مدارسی که باید در این طرح مشارکت داشته باشند مشخص میشود در شهرستان های کوچک تر حداقل سه مدرسه طرح رویش انجام میشود مدیران مدارس طرح رویش باید استعلام شوند.مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا گفتند مناطقی بروید که آسیب فراوان وجود دارد. علاوه بر اینکه مدیر باید همسو و همراه  باشد مدرسه انتخاب شده نیز حتما باید حداقل ۳ آسیب را داشته باشد. در جلسه شورای دبیران که ماهانه برگزار می شود اساتید به ارائه مباحث می پردازند و توانمندسازی معلمان صورت می گیرد.مدارسی که در هر شهرستان شناسایی شد با همفکری مدیر مسئله و آسیبی که اولویت بیشتری دارند در صدر برنامه ها قرار می گیرد. اینگه چه نوع برنامه ایی برگزار شود اعم از نشست،همایش،برنامه ورزشی،فرهنگی و... به تدبیر مدیر کانون بستگی دارد. در بحث شبکه سازی معلمان باید  در بدو امر معلمان انقلابی، جوان، با انگیزه و پا به کار شناسایی شوند. سپس یکی از معلمان که قابلیت رهبری دارد را به عنوان سرگروه و سرشبکه انتحاب شوند.

در اخر نشست مراسم تقدیر و تشکر از مدیران برتر کانون های بسیج فرهنگیان بعمل آمد 5 کانون با اهدای جوایز تقدیر شد(گلوگاه،بابلسر،سوادکوه شمالی،تنکابن، سیمرغ)

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.