nooh
نقوی حسینی:

سند تحول آموزش و پرورش را نمی توان با عینک غربی اجرا کرد

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نمی توان با عینک اروپایی،غربی و اندیشمندان انگلیسی و آمریکایی اجرا کنیم.
 سند تحول آموزش و پرورش را نمی توان با عینک غربی اجرا کرد

به نقل از خبرگزاری فارس، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست دو روزه مدیران و رؤسای دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور که در پردیس زینبیه دانشگاه فرهنگیان شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید با نگاه دینی، اسلامی، اعتقادی عملیاتی شود و ما نمی توانیم سند تحول را با عینک اروپایی، غربی، انگلیسی و آمریکایی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: باید نگاه بر سند تحول بنیاد آموزش و پرورش بر اساس تعلیم و تربیت دینی باشد و الا اجرایی نیست.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید سند تحول آموزش و پرورش با شناخت و اعتقاد به تعلیم و تربیت دینی اجرایی شود.

نقوی حسینی با اشاره به نگاه دینی شهیدان رجایی و باهنر به تعلیم و تربیت، متذکر شد: نگاه این افراد تعلیم و تربیت دینی بود و نگرش مهم است؛ این افراد سند نداشتند اما نگاهشان بر اساس تعلیم و تربیت دینی بود.

انتهای پیام/

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.