mazandaran-admincb

مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد: شهدا مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر عزت، اقتدار و صلابت این مرز و بوم و نظام مقدس اسلامی هستند.
مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد: شهدا مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند

محمدیوسف مهرقاسمی در دیدار با خانواده دانش‌آموز شهید حافظ دولت‌شاهی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز عزت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

وی در ادامه با بیان این‌که مادامی‌که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مدال پرافتخار شهادت تا ابد در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشند.

مهرقاسمی با اشاره به این‌که ایثار و از خودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم. امید است بتوانیم فرهنگ شهادت را در سرلوحه کار خود قرار داده و راه شهدای گران‌قدر را ادامه دهیم.

این مدیر فرهنگی در جریان دیدار با خانواده این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت عباس‌آباد در پایان با اشاره به این‌که امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای تکریم به خانواده معظم شهدا به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیش‌گاه خداوند مدیون خون شهدا نباشیم، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم توفیق خدمت به خانواده‌های معظم شهدا نصیب‌مان شده و خدمت‌گزار شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس و دسته گل از خانواده گرانقدر شهید والامقام حافظ دولت‌شاهی تجلیل به‌عمل آمد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.