kurdistan-admincb

بهبود وضعیت اقتصادی با بهبود مدیریت اقتصادی امکانپذیر است/ دولت از قوه قضائیه الگو بگیرد!

نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی اگر 4 صفر از پول ملی کم شود اما مقابله ای با اخلال گران اقتصادی وجود نداشته باشد باز هم نمی توان انتظار بهبود وضعیت اقتصادی را داشت.
بهبود وضعیت اقتصادی با بهبود مدیریت اقتصادی امکانپذیر است/ دولت از قوه قضائیه الگو بگیرد!

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان به نقل از کرد تودی سید احسن علوی، با بیان اینکه روز گذشته حذف 4 صفر از پول ملی در هیئت دولت مصوب شده است اظهار داشت:  حذف صفر از پول ملی تجربه ای است که پیش از این توسط دیگر کشورهای جهان از جمله آلمان ، هلند ، برزیل و زیمباوه صورت گرفته است و دارای حسن ها و ضررهایی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: حذف صفر از پول ملی برای بسیاری از کشورها نتیجه بخش و برای بسیاری دیگر نیز بدون نتیجه و حتی دارای ضررهای مالی بود و در شرایط کنونی می توان گفت یک ریسک بسیار بالا برای کشور ما به شمار می رود.

نماینده مردم سنندج ، دیواندره و کامیاران خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح باید باید هزینه سرسام آوری برای ضرب سکه و پول جدید در کشور تخصیص داده شود و بی تردید این موضوع یک موج از سردرگمی در بازار را به همراه خواهد داشت که می تواند تورم شدیدی را به دنبال داشته باشد .

 

وی با تاکید بر اینکه باید دولت و مجلس با کارشناسی بیشتری روی این طرح کار کنند افزود: این موضوع می تواند باعث خروج سرمایه از کشور شود و این در واقع انقلابی در بخش اقتصادی است که نیاز به کار کارشناسی و حساب شده دارد.

علوی با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت اقتصادی در گرو بهبود مدیریت است بیان داشت: هم اکنون می بینیم که در قوه قضائیه اقدامات موثری صورت گرفته است که مانع از سوداگری های اقتصادی شده و با مفسدان اقتصادی برخورد می شود .

وی ادامه داد: در همین رابطه باید دولت هم همانند قوه قضائیه با اقدامات جدی و موثر مدیریت اقتصادی را بهبود ببخشد و با اخلال گرهای اقتصادی مقابله کند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه لازمه بهبود وضعیت اقتصادی مقابله با اخلال گران اقتصادی است گفت: حتی اگر 4 صفر از پول ملی کم شود اما مقابله ای با اخلال گران اقتصادی وجود نداشته باشد باز هم نمی توان انتظار بهبود وضعیت اقتصادی را داشت.

انتهای پیام/v.a

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.