kurdistan-admincb
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :

تمام برنامه های آموزش و پرورش کردستان باید در چهارچوب سند تحول بنیادین باشد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است، گفت: تمام برنامه های آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف باید در چهارچوب سند تحول باشد.
تمام برنامه های آموزش و پرورش کردستان باید در چهارچوب سند تحول بنیادین باشد

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان کردستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان رشید قربانی در نشست شورای معاونین اداره کل با بیان این مطلب گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و ریاست محترم جمهور بر اجرایی شدن اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین، در چند سال اخیر توجه کلیه مسئولین به این موضوع مهم معطوف شده است .

وی هم چنین به اهمیت پروژه مهر و ضرورت برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس به ویژه ساماندهی نیروی انسانی پرداخت و با بیان اینکه این بخش در سال جاری با تدبیر و عملکرد مطلوبی در حال پیگیری است،گفت: کلیه اقدامات باید به صورت قانون مند پیگیری شود .

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ویژه مدرسه ( بوم ) پرداخت و با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی به مدیران و دست اندرکاران امر در خصوص اجرای برنامه و توجیه عوامل اجرایی، خواستار تهیه راهنمای عمل و تدوین شیوه نامه استانی و ابلاغ آن به شهرستانها و مناطق به منظور ایجاد وحدت رویه و گفتمان و فهم مشترک شد و تاکید کرد: مدیران مدارس نیز در اجرای برنامه باید بر اساس چهارچوب های ابلاغی عمل کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر این نکته که ما مسئول تعلیم و تربیت همه دانش آموزان در بخش های مختلف هستیم، از اعضای شورای معاونین استان خواست توجه خاصی به دانش آموزان با نیاز های ویژه و استثنایی داشته باشند و همه در این راستا کمک کنند .

انتهای پیام/v.a

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.