kurdistan-admincb
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

پروژه های آموزشی استان کردستان در اولویت تکمیل و تخصیص اعتبار قرار دارند

سنندج(پانا)_رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان از در اولویت قرار گرفتن پروژه های آموزشی استان برای تکمیل و تخصیص اعتبار خبر داد.
پروژه های آموزشی استان کردستان در اولویت تکمیل و تخصیص اعتبار قرار دارند

بهرام نصراللهی زاده در یکصد و نود و سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان، با بیان اینکه آموزش رایگان در سطوح مقدماتی حق همه است و هیچ جایی نباید بدون مدرسه باشد، گفت: مدارس جدید باید بر اساس مکان یابی مناسب ساخته شوند .

وی از برگزاری نشستی با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این نشست موضوع فضاهای آموزشی و مشکلات مدارس استان پیگیری و از اعتبارات بازآفرینی شهری و سایر ظرفیت ها در راستای مدرسه سازی استفاده خواهد شد .

نصر اللهی زاده در ادامه با بیان اینکه در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان ها، پروژه های آموزشی در اولویت تکمیل و بهره برداری هستند، اظهار داشت : هر پروژه ای آموزشی که در دست احداث است و دارای اعتبار می باشد در اولویت تخصیص قرار دارد .

وی با توجه به نیاز آموزش و پرورش به فضا برای دایر نمودن کلاس درس، اظهار داشت : با شناسایی ساختمانهای بلا استفاده سایر دستگاه ها که امکان بر گزاری کلاس در آنها وجود دارد، این فضاها در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد و همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان همچنین از مسئولین آموزش و پرورش نیز خواست در صورت عدم استفاده از فضاهای مازاد، این فضاها به صورت موقت در اختیار سایر دستگاه ها قرار گیرد چرا که این اقدامات با ساز و کارهای قانونی و مصوبه شورای برنامه ریزی استان قابلیت اجرایی دارد .

انتهای پیام/v.a

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.