kurdistan-admincb

اسماعیلی: تاکنون پرونده‌ای درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در قوه قضاییه تشکیل نشده / این سند نباید اجرا شود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تاکنون هیچ پرونده قضایی در خصوص اجرای سند ۲۰۳۰ تشکیل نشده و بنده به عنوان سخنگوی قوه قضائیه، از تشکیل پرونده‌ای قضایی در خصوص این موضوع اطلاع ندارم.
اسماعیلی: تاکنون پرونده‌ای درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در قوه قضاییه تشکیل نشده / این سند نباید اجرا شود

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان کردستان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: تا کنون هیچ پرونده قضایی در خصوص اجرای سند ۲۰۳۰ تشکیل نشده و بنده به عنوان سخنگوی قوه قضائیه، از تشکیل پرونده‌ای قضایی در  خصوص این موضوع اطلاع ندارم.

 

وی افزود: موضع قوه قضاییه نسبت به سند ٢٠٣٠، همان موضعی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و اجرای این سند را در بخش‌های مختلف جامعه به ویژه در وزارت آموزش و پرورش تایید نمی کنیم چراکه اجرای آن را با معضلات و مشکلاتی پیش بینی کرده و به همین دلیل معتقدیم که این سند نباید اجرا شود.

 

سخنگوی قوه قضاییه گفت:  در این خصوص باید همان سند مصوب داخلی یعنی سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را برای تحول در نظام آموزشی و فرهنگی خود اجرا کنیم.

 

وی در خصوص اظهارات دادستان کل کشور در مورد تشکیل پرونده‌‌ی قضایی به دلیل اجرای سند ٢٠٣٠ گفت: موضع قوه قضاییه همانی است که از ناحیه سخنگوی قوه به صورت رسمی اعلام می شود و سایر اظهارنظرها، بعنوان موضع این قوه محسوب نمی‌شود و صرفا یک اظهار نظر شخصی است.

انتهای پیام/v.a

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.