صلاح الدین قره تپه

شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب ما به دنیا صادر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب ما به دنیا صادر شده است.
 شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب ما به دنیا صادر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب ما به دنیا صادر شده است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما در گردهمایی کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه اسلام ناب دنیا را تکان می‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی به تاسی از اسلام ناب زلزله‌ای در دنیا ایجاد کرده و امروز شاهد صادر شدن این انقلاب در تمام دنیا هستیم.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم بزرگداشت برای شهدای مقاومت در کشورهای مختلف و تظاهرات بی سابقه مردم عراق که ریشه در بیداری آنان داشت، نشان از این دارد که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

 امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر ضرورت ورود آموزش و پرورش به حوزه تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور تاکید کرد و اظهار داشت: باید نسل جوان را بر مبنای اصول تربیتی دین مبین اسلام تربیت کرد و بسترهای لازم را جهت تحقق این مهم فراهم نمود.

وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی از نمونه‌های برجسته تربیتی دین مبین اسلام برشمرد و عنوان کرد: در دنیای امروز افرادی‌ مانند حاج قاسم سلیمانی معدود و نایاب هستند و باید سعی داشته باشیم فرزندانمان را مانند او آراسته به اخلاق ناب اسلامی بار آوریم.

آیت‌الله علما با اشاره به تاثیرگذاری شخصیت سردار سلیمانی، گفت: ایشان این تاثیرگذاری را نه پس از شهادت خود، بلکه از 30 سال گذشته داشته‌اند و این از برکات و آثار تربیتی دین اسلام است که این سردار عزیز مزین به آن بود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اخلاق و معنویت یکی از فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: ایشان در این بیانیه بر اهمیت بار آوردن نسل جوان بر مبنای تربیت دینی تاکید کرده‌اند

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز طی سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) از حمایت‌ها و رهنمود‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از برنامه‌های حوزه تعلیم و تربیت تشکر کرد و گفت: نهاد بزرگ آموزش وپرورش اولین نهاد در موضوع تربیت فرزندانی است آینده کشور را خواهند ساخت و سرزمین ما به آن‌ها نیازمند است. وی با اشاره به برنامه های پیش روی دهه مبارک فجر امسال افزود: همه ما اذعان داریم از ورودی انقلاب تا امروز دشمن نقشه‌های زیادی کشیده که به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند ولی با عنایات پروردگار و هوشیاری ملت شریف ایران این امید آنان به یاس مبدل گشته است و امسال نیز جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان همگام با سایر آحاد ملت با حضور حماسی و چشمگیر خویش این هدف را تحقق می‌بخشند.

یزدان‌پناه با اشاره به اهمیت نقش روحانیون و حوزه‌های علمیه در فرآیند تعلیم و تربیت اظهار داشت: در این راستا 39 بند تفاهم‌نامه مابین حوزه علمیه و آموزش و پرورش منعقد شده است و تعامل بیشتر طرفین به خصوص در رابطه با تحلیل محتوا و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان نیز مدنظر می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال جاری موفقیت‌های مهمی از در حوزه‌های ساماندهی نیروی انسانی، عملکرد برتر شورای آموزش و پرورش، شاخص‌های ارزیابی عملکرد و حوزه پرورشی و قرآنی در کشور کسب نمود.

وی یکی از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش استان را اشاعه‌ی فرهنگی نماز و قرآن در مدارس عنوان نمود و گفت: امیدواریم در این دو مقوله‌ی مهم که نشانگر مسیر سعادت هستند بتوانیم با همکاری حوزه علمیه عملکرد استان را بیش از پیش بهبود ببخشیم.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.