admin-front

تحول در آموزش وپرورش نیازمند عزم ملی است .

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در دیدار رئیس سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش گفت : تحول در آموزش وپرورش نیازمند عزم ملی است .
تحول در آموزش وپرورش نیازمند عزم ملی است .

به گزارش روابط عمومی پیش از ظهر امروز شنبه ۱۲ بهمن ماه عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و حجت الاسلام ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام ذوعلم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به رئیس بسیج فرهنگیان کشور گفت؛ در شرایط جدید امید است بسیج فرهنگیان که ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است بتواند به جایگاه اصلی خود برسد. وی همچنین افزود: بسیج فرهنگیان می تواند از توان پیشکسوتان فرهنگی نیز در راستای پوشش دادن ضعف های آموزش و پرورش بهره بگیرد. رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: بسیج فرهنگیان در راستای ارتقاء توانمندی علمی مدارس چندپایه بویژه در مناطق روستایی می تواند نقش به سزایی را ایفا نماید تا از مهاجرت به شهرها کم نموده و تعلق به خاک وطن انسانها را افزایش دهد. عباس مطهری، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان ضمن تحلیل کوتاهی گفتند: بزرگترین مشکل آموزش و پرورش کنونی این است که متاسفانه این دستگاه هنوز مورد توجه سایر دستگاههای نظام قرار نگرفته و  معلم نیز بعنوان علمدار عرصه تعلیم و تربیت شناخته نمی شود. مطهری در ادامه گفت: برای تحول در نظام آموزش و پرورش نیاز به عزم ملی است تا با تجمیع ظرفیت های موجود در نظام حمایت های جدی از ایجاد دستگاه مهم و سرنوشت ساز انجام شود. رئیس سازمان بسیج فرهنگیان افزود: برای اثر بخشی و ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش با هماهنگی اقشار مرتبط مشغول تهیه نقشه راه هستیم و برای نیل به این هدف نیز هماهنگی های لازم با مسئولین امر بعمل آمده است. امیدواریم این نقشه منجر به اقدام و عمل بشود در تهیه نقشه راه نیاز به مساعدت فنی سازمان پژوهش نیز هستیم‌ مطهری در پایان گفت: بسیج فرهنگیان با همه توان آماده همکاری با همه بخشهای آموزش و پرورش بویژه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بعنوان قلب آموزش و پرورش است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.