azgharbi-admincb

نقش آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی بی بدیل است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به وجود 36 هزار شهید داشن اموز در کشور گفت: نقش آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی بی بدیل است.
نقش آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی بی بدیل است

حجت الاسلام سرایی روز چهارشنبه در نشست بصیرتی فرهنگیان ارومیه در اداره کل آموزش و پرورش استان که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد افزود: 5200 شهید زیر 15 سال در کشور وجود دارد که بیانگر نقش این نهاد در دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا نقش بی بدیلی در تبیین اثار این بزرگواران دارد که لازم است تا با جدیت ادامه داشته باشدو این نقش را پررنگ نمود.

وی ادامه داد: حضور میدانی در تمام عرصه ها برای موفقیت در تبیین ایثارگری های شهدا یک ضرورت است و فقط با سخنرانی نمیشود مردم را به دینداری دعوت کرد.

حجت الاسلام سرایی بیان کرد: ارتباط دلی داشتن با مسوولان یکی عوامل پایبندی و موفقیت نظام اسلامی است چرا که مردم ایران 95 درصدشان سردار سلیمانی را نمی شناختند ولی برای شرکت در مراسم تشییع ایشان حضور چشمگیری داشتند.

وی اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، رزمندگان ایرانی با نثار جان خود در مقابل دشمن ایستادند و اجازه تسلط بر یک وجب از خاک کشورمان را به صدام ندادند. وی بیان کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با درس گرفتن از عاشورا و عمل به پیام حسینی، دشمن را سر جای خود نشاندند و پیروزی های متعددی را در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح به دست آوردند که در خاطر تاریخ باقی می ماند. مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: مهمترین پیام عاشورا، پیام توانایی اهل حق برای غلبه بر باطل است و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، این پیام را تفسیر کردند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.