admin-front
حاجی میرزایی در حاشیه هیئت دولت:

یک ساعت به طول ساعات مدارس اضافه خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:ساعاتی که به خاطر تعطیلی‌های مختلف دانش آموزان نتوانستند در کلاس‌ها حاضر شوند از طریق افزودن یک ساعت به طول ساعات هر روز یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران خواهد شد.
یک ساعت به طول ساعات مدارس اضافه خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی گفت: یک آئین نامه اجرایی در مدارس داریم که در این آئین نامه، اختیاراتی به شورای هر مدرسه داده شده است؛ شورای هر مدرسه متشکل است از مدیر مدرسه، نماینده دبیران و نماینده اولیا و آنجا در این باره تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: به همه مدارس ابلاغ شده است که به استناد آئین نامه اجرایی مدارس، ساعاتی که به خاطر تعطیلی‌های مختلف دانش آموزان نتوانستند در کلاس‌ها حاضر شوند از طریق افزودن یک ساعت به طول ساعات هر روز یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران شود.

وی همچنین گفت: این اختیار به مدارس داده شده که این اقدامات را انجام دهند و معاونان آموزشی بنده هم در آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه و مدیران استانی و اجرایی حتماً بر این موضوع نظارت خواهند کرد.

حاجی میرزایی درباره دلیل مخالفت شورای عالی آموزش و پرورش با استفساریه مجلس درباره معلمان حق التدریس هم گفت: استفساریه ای را مجلس محترم در این رابطه تصویب کرده اما هنوز شورای نگهبان در رابطه با آن اظهار نظر نکرده است. ما منتظریم که این موضوع تبدیل به قانون شود و اگر شد ما مطیع اجرای قانون خواهیم بود.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.