mazandaran-admincb

اداره آموزش و پرورش بابل برگزار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارتحال آیت اله طبرسی

برگزاری مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارتحال آیت اله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در اداره آموزش و پرورش بابل
اداره آموزش و پرورش بابل برگزار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارتحال آیت اله طبرسی

به گزارش  اداره آموزش و پرورش بابل، با حضور محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، دکتر مهدی جایمند معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش بابل، معاونین، همکاران ستادی، مراسم "گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" و "ارتحال عالم ربانی آیت الله طبرسی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب و فرصت های پیش رو در گام دوم انقلاب در نمازخانه  اداره برگزار گردید.

شعبانی : ایام مبارک دهه فجر را به همه ره پویان علم و فرهنگ تبریک و ضمن  تسلیت به مناسبت ارتحال نماینده اسبق ولی فقیه در استان مازندران بیان داشت:  بر مبنای واقعیات انقلاب اسلامی و در عصر گفتمان باید نسل جدید انقلاب را در مورد مسائل فرهنگی و تربیتی به دور از جریانهای سیاسی علاقمند به دینداری و دین باوری کنیم.  کشف حقایق باعث اصلاح واقعیات حاضر میشود. در بحث انقلاب اسلامی ۳ نکته کلیدی وجود دارد که در شخصیت سردار سلیمانی وجود داشت: ۱. مبانی ایدئولوژیک: ما صاحب یک ایده لوژی قوی در انقلاب هستیم که هیچکس نمیتواند بر آن خدشه ای وارد کند. امام خمینی(ره) در وصیت نامه اش اشاره به داشتن قرآن، نماز، نهج البلاغه نمود. ۲. رهبری: رهبریت نظام باعث ایستادگی و مقاومت شده است. ویژگی های خاص و ممتاز امام خمینی(ره) را باید به نسل جدید و جوانان بشناسانیم.  ۳.مردم: مردم دلبسته این حاکمیت هستند و آگاهی مردم مبنای نظارت بر انقلاب است. حکومت انقلاب اسلامی حکومت بر قلبهاست و هرگاه حاکمیت از قلب مردم فاصله بگیرد، آسیب پذیر میشود.

دکتر مهدی جایمند:  سه گانه مقدس ،استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که گرانیگاه انقلاب ملت ایران است، با حضور و ظهور مستمر "اراده ملی "ودر همیشه ایام ،"بود و نمود "شایسته ای را برای زندگی ایرانیان رقم خواهد زد. باعبور از هر چه موجب تخفیف قدر و غایت سه گانه هدف در "انقلاب اسلامی " و تقویت همه جانبه و جستجوی حداکثری راههای "وحدت ملی "این دیار کهن به قدر و سهم شایسته و بایسته خود در مسیر "توسعه پایدار "خواهد بود و در این میان امیدمان به فرهنگیان فرهمند و ۱۵میلیون دانش آموز و دانشجوی ایرانی است که با "اجتماعی شدن مسائل تعلیم و تربیت"  ایران فردارا بهتر از امروز خواهند ساخت.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.