admin-front

خانم معلم سر کلاس درس دچار ایست قلبی شد و درگذشت

خانم معلم کلاس پنجم ابتدایی سر کلاس درس دچار حمله قلبی شد و درگذشت.
خانم معلم سر کلاس درس دچار ایست قلبی شد و درگذشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، باورش خیلی سخت است؛ دردناک‌تر برای خود بچه‌های کلاس است؛ هنوز باورشان نمی‌شود که خانم معلم مهربان‌شان را برای همیشه از دست دادند و آن هم جلوی چشمانشان.

آری، زویا حاجی‌نژاد معلم حق‌التدریس دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدایی دبستان دخترانه شاهد نیک‌اندیشان ناحیه یک یزد روز دوشنبه ۲۱ بهمن در کلاس درس دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیام تسلیتی نوشت: «بیش از ۷۷۰ هزار معلم در کشور عزیزمان برای آموزش فرزندان این مرز و بوم همه روزه در کلاس‌های خود از عمر و زندگی خویش برای آموزش و پرورش کودکان سرزمین عزیزمان صادقانه تلاش می‌کنند و با عشق و علاقه‌ای وصف‌ناپذیر در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور کوشش می‌کنند که در این راه گاه جان خود را برای رسیدن به این هدف مقدس تقدیم می‌کنند.

خبر غم‌انگیز درگذشت همکارمان سرکار خانم زویا حاجی نژاد، که از معلمان فرهیخته شهر یزد بودند در کلاس درس و در حال تدریس به دانش آموزان دچار ایست قلبی و فوت شد، موجب اندوه و ناراحتی خانواده بزرگ فرهنگیان کشور شد.

اینجانب این اتفاق تلخ را به همه همکاران فرهنگی‌ام، خصوصا فرهنگیان شهر یزد، دانش آموزان کلاس سرکار خانم زویا حاجی نژاد که شاهد این اتفاق و درگذشت معلم عزیزشان بودند و خانواده آن معلم از دست رفته تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم».

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در پیام تسلیتی نوشت: «زویا حاجی نژاد عزیز نمونه‌ای از معلمان سختکوش دوره ابتدایی بود که با قلبشان معلمی می‌کنند و با دلی آکنده از عشق و محبت جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند و این چنین معلمی را با شکوه تمام معنا می‌کنند.

هر چند جای خالی این معلم بزرگوار برای همیشه خالی است، اما درس‌های زندگی و محبتش قطعا در جان و قلب دانش اموزانش ثمر خواهد داد و‌یادش مانا و ماندگار خواهد بود.

اینجانب از طرف خودم و خانواده بزرگ اموزش ابتدایی کشور درگذشت غم انگیز این آموزگار عزیز را تسلیت عرض کرده و‌از درگاه خداوند متعال برایش علو‌درجات و برای بازماندگان ارجمند اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم».

در پیام تسلیت عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش یزد نیز آمده است: «درگذشت معلم فداکار مرحومه "زویا حاجی نژاد" در فضای مقدس مدرسه و در حین خدمت موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

اینجانب با نهایت تألم و تأسف، ضایعه وارده و فقدان آن عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان و عموم فرهنگیان خدوم استان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحومه مسألت می‌نمایم».

محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش هم در پیام تسلیتی نوشت: «سربلندی جامعه وابسته به معلمان فرهیخته و هنرمنداش است. شکوه جامعه به خلق لحظات شورانگیز یادگیری توسط معلمانش است. فقدان یک معلم می‌تواند در سربلندی و شکوه جامعه وقفه‌ای عظیم ایجاد کند. خبر غم انگیز درگذشت زویا حاجی‌نژاد معلم حق‌التدریس پایه پنجم مقطع ابتدایی دبستان دخترانه شاهد نیک‌اندیشان ناحیه یک یزد، که ۲۱بهمن ماه امسال و در سر کلاس درس، دچار ایست قلبی شد و درگذشت، آنقدر سنگین بود که زبان دل از بیانش قاصر است.

وظیفه خود می‌دانم بدینوسیله مراتب تسلیت خود را خدمت خانواده محترم ایشان و خانواده‌ی بزرگ شاهد آموزش و پرورش استان یزد ابلاغ نمایم. از خداوند مهربان برای ایشان غفران، رحمت و آرامش روح مسألت دارم و ان‌شاءالله شامل شفاعت شهدا باشند».

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.