nazari
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان:

فرهنگیان پایه ریز تمدن نوین اسلامی هستند.

فرهنگیان پایه ریز تمدن نوین اسلامی هستند.

جلسه هم اندیشی رئیس و معاونین بسیج فرهنگیان کشور با رئیس و مدیران کانون مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار شد.
در این جلسه که نخستین نشست رسمی رئیس جدید بسیج فرهنگیان بوده است، اعضاء حاضر در فضای صمیمی به بیان دیدگاه ها و مشکلات بسیج فرهنگیان پرداختند
عباس مطهری رئیس بسیج فرهنگیان کشور ضمن تبریک ایام باسعادت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: بسیج یک بدن نیست که فقط در راس یک مغز داشته باشد تا همه بدن لاجرم از او تبعیت کنند
بلکه همه اجزای بسیج باید هیئت اندیشه ورز داشته باشد که با مغز مرکزی هماهنگ باشد.
وی درپاسخ به بیان برخی از مشکلات مالی و ساختاری گفت: نباید منتظر برنامه، بودجه، نیرو و امکانات ماند
عنصر بسیجی باید سیاست های کلی را ابتدا از پرتو ولایت بگیرد و بعد بر اساس سیاست های سلسله مراتبی اقدام نماید و هیچگاه معطل ابلاغ برنامه نباشد.
مطهری در ادامه افزود: رده های موفق بسیج همان های اند که با تجمع آحاد و ظرفیت ها در جامعه اثرگذار هستند و با توکل بر خدا کار را شروع می کنند و خداوند هم هدایت و نصرتش را شامل شان می نماید.
رئیس بسیج فرهنگیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان پایه ریز تمدن نوین اسلامی هستند.
شما مدیران باید در مدرسه و منطقه خود بگردید افراد دغدغه مند را پیدا کنید و با کمک آنها دیگران را نیز فعال و دغدغه مند نمایند.

وی در پایان گفت در کانون های بسیج فرهنگیان باید کار ها تخصصی باشد به همین جهت پس از جذب و سازماندهی، خود معلمان را باید برای نقش آفرینی در کانون ها آماده کرد.
جذب و سازماندهی باید متنی بر نقش آفرینی باشد در واقع باید مهندسی معکوس از نقش آفرینی به جذب و سازماندهی انجام شود. و هیئت های اندیشه ورز بنشینند محوریت کارها که باید نقش آفرین باشند را پیدا کنند.
تیم ها باید یک نفر میدان دار و علمدار داشته باشند، حاج قاسم علمدار جبهه مقاومت بود باید مثل او افراد دغدغه مند را پیدا کرد و آنها را با یکدیگر هماهنگ کرد همچون فاطمیون، زینبیون و..
در فاز اول کمیت مهم نیست و کیفیت مهم است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.