alamdar 313
دبیرکل جنبش هابیلیان:

معلمان باید جوانان را از هجمه منافقین در فضای مجازی مطلع کنند / ۵۰۰ عضو فرقه رجوی در هر شیفت کاری علیه ملت ایران فعالیت می کنند

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: معلمان باید جوانان را از هجمه فضای مجازی و خوراک فکری منافقین مطلع کنند.
معلمان باید جوانان را از هجمه منافقین در فضای مجازی مطلع کنند / ۵۰۰ عضو فرقه رجوی در هر شیفت کاری علیه ملت ایران فعالیت می کنند

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (علیه السلام )  استان همدان  «سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیر کل بنیاد هابیلیان (شهدای ترور ) درسومین همایش معلم مقاومت  با نام «معلم، ولایتمداری و انتخاب صحیح» که با همت سازمان بسیج فرهنگیان در تالار معلم همدان برگزار شد ،اظهار داشت: معلمان باید جوانان را از هجمه فضای مجازی و خوراک فکری منافقین مطلع کنند و اگر این موضوعات موشکافی نشود، ممکن است در دام دشمنان گرفتار شوند؛ زیرا اقدامات منافقین برای ناآگاهان است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری آمریکا در خصوص ارائه خوراک فکری از سوی منافقین به جوانان این مرز و بوم گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از منافقین و در هر شیفت ۵۰۰ نفر روزانه در هشت ساعت کاری برای تولیدات مجازی علیه ملت ایران آن هم بدون آرم و مشخصات فعالیت دارند که اگر خط فکری آنها را نشناسیم، دچار مشکل خواهیم شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه اگر ایمان در جوانان شکل گیرد، می‌تواند معجزه کند، از عیان بودن ایمان در دفاع مقدس سخن به میان آورد و افزود: مردم با توکل به خدا و ولایت‌مداری توانستند تمام برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی به ترورهای انجام شده در کشور طی ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: حملات تروریستی یکی دیگر از توطئه‌های دشمن بود به طوری که در کشور تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور توسط ۳۵ گروه تروریستی ثبت شده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ترور داشتیم تا این اواخر که شهید سلیمانی ترور شد، افزود: در حوادث تروریستی که در کشور ما رخ داد اغلب مردم عادی در کنار مقامات به شهادت رسیدند که این مسئله را در جایی دیگر نمی‌توان دید.

وی با تاکید بر اینکه گروهک منافقین بیشترین ترور را انجام دادند و مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا بودند، بیان کرد: سال ۹۷ آمریکا تصمیم می‌گیرد گروه منافقین را در لیست خود قرار ‌دهد، وزارت خارجه به صراحت می‌گوید این گروه بسیاری از مقامات و مردم ایران را ترور کرده و مردم از آن متنفر هستند، اما آمریکا با وجود این موضوع در نزدیکی کاخ سفید دفتری را به این گروهک اختصاص داده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه نسل جوان ما آنچه در دهه ۶۰ بر کشور ما گذشت را نمی‌دانند، تصریح کرد: در دهه ۶۰ شاید یک روز یکصد ترور هم داشتیم اما برخی جوانان ما هنوز آن روی دشمنان را نمی‌شناسند، نباید بگذاریم دشمن از فرصت عدم آگاهی جوانان علیه ما اقداماتی انجام دهد.

وی از آزادی عمل منافقین در کشورهای غربی و آمریکا سخن گفت و افزود: آزادی عمل اینها در کشورهای غربی به حدی است که تعجب‌آور است، آزادی و اختیارات آنها به حدی است که استخبارات عراق در دوران جنگ تحمیلی نداشت و کاملاً دست آنها باز است.

هاشمی‌نژاد موضوع مشکلات هسته‌ای کشور را نتیجه جاسوسی‌هایی دانست که از کشور شده بود و افزود: جاسوسان و منافقین این خدمت را به آمریکا کردند، بدون اینکه کسی متوجه شود؛ بنابراین ضربه‌ای که از داخل و خیانت آنها می‌خوریم، بسیار بیشتر از خارج است.

وی با اشاره به ترور و شهادت چهار دانشمند هسته‌ای اضافه کرد: این ترورها بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ بود که دشمنان به صراحت اعلام کردند ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در همکاری تنگاتنگ گروهک‌های تروریستی و موساد در اسرائیل، سیا در آمریکا و منافقین بود.

نوجوانان ما در معرض فضای مجازی خطرناک هستند

وی با تاکید بر اینکه دست جوانان ما در دست معلمان است و باید کاری کنیم از توطئه دشمنان درامان باشند، افزود: طرح تحریم بانکی و نفتی ما هفت سال قبل از آمریکا توسط منافقین علیه ملت ایران کلید زده شد؛ چون معتقد بودند باید ملت ایران در تحریم باشند تا کشورشان را تحت فشار قرار دهند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید نقشه دشمنان را بشناسیم و مردم را مطلع کنیم، نقش معلمان را در این زمینه مهم قلمداد کرد

وی افزود: قبل از این انقلاب شاید کسی تصور وقوع چنین انقلابی را در ایران نداشت.

هاشمی نژاد با بیان اینکه در سفر کارتر رییس جمهور آمریکا به ایران در سال ۵۶ او ایران را جزیره ثبات منطقه خوانده بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانست طومار پایگاه غرب را در ایران در هم بپیچد.

دبیرکل جنبش هابیلیان با اشاره به اینکه در طول ۴۱ سال گذشته کشور ما با توطئه های عظیم آمریکا مواجه شده است، تصریح کرد: توطئه های دشمن در این سال ها آنقدر قوی بوده که می توانسته هر کشوری را از پا در بیاورد.

وی در خصوص حملات تروریستی به داخل کشور که توسط دشمن انجام شد، اظهار کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل نفوذ دشمن و ۳۵ گروهک مسلح ۱۷ هزار شهید ترور داریم که همه این اقدامات ساخته و پرداخته غرب است.

هاشمی نژاد در خصوص اقدامات تروریستی که علیه کشور ما انجام شد نیز بیان کرد: در هیچ کشوری به جز ایران تاکنون اتفاق نیفتاده که مقامات عالی رتبه کشوری در کنار مردم عادی به شهادت برسند.

وی با تاکید بر اینکه امروز همسر سرکرده گروهک منافق مریم رجبی مسئول پیشبرد اهداف آمریکا در کشور ما است گفت: این گروه سابقه جنایات فراوان در کشور ما دارند و امروز توسط عوامل داخلی در حال انجام اقدامات خود هستند.

دبیر کل جنبش هابیلیان حمله ایران به پایگاه مهم آمریکایی ها در عراق را قدرت کامل جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا دانست و گفت: اقدامات دشمن امروز به شیوه ای نرم است به طوری که امروز تولیدات فضای مجازی از سوی دشمن برای هدایت مردم به سوی اغتشاشات و به نوعی خوراک فکری برای جوانان است.

هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه ضربات دشمن امروز از جنس نفوذ و با ابزار و شیوه فرهنگی شکل گرفته است، تصریح کرد: امروز وظیفه شما معلمان روشنگری برای دانش آموزان ناآگاه است تا در دام این گروهک های نفاق قرار نگیرند چراکه در دهه ۶۰ بسیاری از اقدامات تروریستی انتحاری توسط جوانان ناآگاه انجام می شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم با بررسی و مطالعه آگاهانه از توطئه دشمن بتوانیم عبور کنیم‌.

 

 

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.