mazandaran-admincb

طی یادداشتی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت: قدردانی از فرهنگیان و رای اولی ها به خاطر شرکت در انتخابات

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران طی یادداشتی از شرکت آگاهانه فرهنگیان و دانش اموزان رای اولی استان در انتخابات دوم اسفندماه 98 قدردانی کرده است.
طی یادداشتی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت: قدردانی از فرهنگیان و رای اولی ها به خاطر شرکت در انتخابات

علیرضا سعدی پور طی پیامی از شرکت گسترده فرهنگیان و رای اولی ها در انتخابات دوم اسفندماه 98 قدردانی کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است :

باسمه تعالی   

مردم ولایتمدار دیار علویان،همدل و همراه با هموطنان عزیز در سراسر کشور با حضور حماسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، صحنه ای دیگر از عشق به جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته اند. این بار نیز دلدادگان انقلاب اسلامی با شور و شعور وصف ناپذیر خویش، زمزمه یکدلی و وحدت سردادند و روح آسمانی امام خمینی (ره) و شهدا را شاد و بار دیگر با معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) تجدید میثاق کرده اند.

   بدون تردید سهم و ایفای نقش فرهنگیان فرهیخته به عنوان یک گروه مرجع و خوشنام اجتماعی در خلق این حماسه ماندگار، کم نظیر بوده است. معلمان پرتلاش در سراسر استان مازندران ضمن شرکت گسترده در انتخابات، در امور اجرایی و نظارت انتخابات نیز پرشمار و پرفروغ حاضر شدند و خوش درخشیدند. همچنین دانش آموزان ( رأی اولی ها) نیز صحنه هایی درخشان از تجلی حضور را به یادگار گذاشته اند که این همه شور و دلدادگی مایه امید دوستداران انقلاب اسلامی شده است.

این جانب ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و روح بلند حضرت امام راحل (ره) و تاکید بر استمرار تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدّ ظلّه العالی) از حضور آگاهانه همگان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی استان در پای صندوق های رای قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند متعال مسالت دارم مردم شریف را همواره مورد عنایت خاصه اش قرار دهد.  

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.