admin-front

فرصت‌های آموزش در بستر مجازی را گسترش می‌دهیم/ ارائه بسته‌های آموزشی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره مدرسه تلویزیونی گفت: روی دروسی متمرکز شده ایم که از طریق تصویر باید انتقال داده شوند؛ فرصت‌های آموزش در بستر مجازی را گسترش خواهیم داد و بسته‌های آموزشی نیز به تدریج ارائه خواهد شد.
فرصت‌های آموزش در بستر مجازی را گسترش می‌دهیم/ ارائه بسته‌های آموزشی


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر درباره مدرسه تلویزیونی و آموزش‌های مکمل اظهار کرد: در توافقاتی که با شبکه آموزش داشتیم روی آموزش فراگیری متمرکز شدیم که در راستای عدالت آموزشی است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۵۰ عنوان درسی و ۲۰۳ رشته کاردانش داریم، اما این کار به نوبه خود اقدام خوبی است و به حفظ ارتباط مستمر با آموزش و خارج شدن خانواده‌ها از نگرانی کمک می‌کند تا دوباره آموزش در کلاس‌های درس برقرار شود.

کمرئی افزود: روی دروسی متمرکز شده ایم که از طریق تصویر باید انتقال داده شوند. فرصت‌هایی برای آموزش در بستر مجازی را گسترش خواهیم داد و بسته‌های آموزشی نیز به تدریج ارائه خواهد شد.

وی درباره مسؤولیت محتوای ارائه شده، گفت: مسؤولیت برعهده آموزش و پرورش است و ما معلم را معرفی و ۷۰ درصد آموزش بر اساس بودجه‌بندی انجام شده است و برای آموزش ادامه دروس باقی مانده پیش می‌رویم و راهبری آموزش را انجام می‌دهیم. از معلمین برگزیده و سرگروه‌های درسی و آن‌ها که می‌توانند راهبری آموزشی را انجام دهند استفاده خواهیم کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همیشه در محیط واقعی آموزش هایمان را هدایت می‌کردیم، ادامه داد: استفاده از این بستر‌ها الزامات خود را برای نگهداشت مخاطبین دارد و با حفظ جذابیت، بچه‌ها را برای یادگیری ترغیب می‌کنیم.
 

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.