admin-front
گودرز کریمی فر خبر داد

درمانگاه‌های فرهنگیان شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم هستند

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت اموزش و پرورش اعلام کرد: تمام درمانگاه‌های فرهنگیان، به صورت سه شیفت و شبانه روزی، آماده ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان و سایر هموطنان هستند.
درمانگاه‌های فرهنگیان شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر بنا به اعلام اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر اظهار کرد: تمام درمانگاه‌های فرهنگیان در سراسر کشور به تعداد ۱۲۱ مرکز درمانی به صورت شبانه روزی، با تعداد ۲۸۰۱ پرسنل، اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار و کادر اداری و خدماتی، آماده ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان شاغل و بازنشسته و سایر هموطنان هستند.

وی افزود: اگر چه تاکنون به طور قطعی، گزارشی در خصوص ابتلای فرد یا افرادی از همکاران ستادی، به کرونا، گزارش نشده اما وزارت متبوع در راستای سلامت کارکنان خود، به صورت مستمر مبادرت به ایزوله، گند زدایی و ضدعفونی دفاتر و ساختمان‌های ستادی کرده و با نصب محلول‌های الکلی جهت شستشوی دست و استفاده از ماسک و دستکش‌های یکبار مصرف و همچنین کنترل کلیه افراد به ساختمان‌های ستادی با دستگاه تب سنج، مبادرت به پالایش افراد و مبارزه با کرونا ویروس می‌کند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.