admin-front

پلتفرم شبکه اجتماعی شاد آماده شد/ ایجاد مدرسه مجازی در چند روز آینده

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پلتفرم شبکه اجتماعی شاد آماده شده است، گفت: در چند روز آینده دانش آموزان در کنار مدرسه حقیقی خود، مدرسه مجازی خواهند داشت.
پلتفرم شبکه اجتماعی شاد آماده شد/ ایجاد مدرسه مجازی در چند روز آینده

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شبکه یک سیما با تبریک هفته امور تربیتی به مربیان و معاونان پرورشی و تربیتی اظهار کرد: امیدوارم سیستم‌ آموزشی ما هر روز پویاتر باشد و بتواند در جهت پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان حرکت کند.

وی ادامه داد: روزهای خوبی خواهد آمد و کرونا هم سپری خواهد شد و روزهای سخت گفته می‌شود هیچ وقت دوام نمی‌آورند اما آدم های سخت می‌ایستند و ایستادگی می‌کنند هر روز هم آغاز یک زندگی خوب و شیرین و فرصت خوب برای آموختن و یاد گرفتن است.

کمرئی اضافه کرد: خانواده‌ها امید داشته باشند که بچه هایشان در یک فضای یادگیری خوب قرار دارند و می توانند از موقعیت‌های یادگیری استفاده کنند و دانش‌آموزان با نشاط برای یادگیری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال مدرسه تنها جایی نیست که از آن یاد می‌گیریم و امروز هرجا که فرصت یادگیری در آن باشد، مدرسه است؛ چه بسا مدرسه ای باشد که در آن یادگیری و تربیت اتفاق نیفتد و نتوانیم اسم آن را مدرسه بگذاریم اما محیط هایی باشند که بیش از مدرسه به ما یاد دهند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: موقعیت‌های خوبی فراهم است و به ما کمک می‌کند  برای آنکه جبران آن چه که در اختیار نداریم راداشته باشیم.

ادامه دارد

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.