admin-front

گروه‌های جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا+ فیلم و عکس

گروه‌های جهادی استان سمنان این روزها در بخش‌های مختلف در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.
گروه‌های جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا+ فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بسیجیان که همواره در خدمت مردم و کنار آنها در حوادث و بلایای مختلف بوده‌اند، این بار به مقابله با ویروس کرونا برخاسته‌اند و در بخش‌های گوناگون در حال کمک به فعالان خط مقدم این نبرد هستند.

ساخت، تولید و بسته‌بندی مواد ضدعفونی‌کننده توسط گروه‌های جهادی یکی از این کمک‌هاست که این روزها در استان سمنان قوت گرفته است.

گروه‌های جهادی، در میدان

گروه‌های جهادی حوزه علی ابن ابیطالب (ع) سمنان در زمینه ساخت، تولید و بسته‌بندی مواد ضدعفونی‌کننده وارد میدان شده‌اند و در عین حال، مواد تولیدی را بین مردم مقابل امام‌زاده علی ابن اشرف (ع) سمنان توزیع کردند.

تولید و بسته‌بندی مواد ضدعفونی‌کننده در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط بسیجیان گروه جهادی شهید عباس دانشگر همچنان ادامه دارد.

تهیه 70 بسته غذایی توسط مرکز نیکوکاری شهید سعید علیزاده و گردان روح‌الله (ع) تیپ ۱۲ قائم (عج) سپاه استان سمنان و توزیع بین نیازمندان شهرستان دامغان نیز صورت گرفته است.

این بسته‌ها شامل قند، چای، شکر، ماکارونی، تن ماهی، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات و ... است.

با تمام توان، در حال تولید

داریوش جلالی، رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان سمنان در همین زمینه با قدردانی از واحدهای تولیدی فعال در این استان که با تمام توان به تولید مایحتاج مقابله با ویروس کرونا می‌پردازند، بیان کرد: برخی از اقلام موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا در استان سمنان با تمام توان در حال تولید است.

وی تصریح کرد: در روند هماهنگی دستگاه‌ها برای تسریع در امر تولید این اقلام اقدامات و کمک‌های شایانی انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان سمنان گفت: بسیج و سپاه استان سمنان با تمام توان به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند و در حفاظت از سلامت مردم بسیج شده‌اند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.