admin-front1

راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش ابلاغ شد

معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان(شاد) را برای آموزش، به استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.
راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش ابلاغ شد

به گزارش سایت بسیج فارهنگیان ، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده تا مربیان پیش دبستانی، آموزگاران و دبیران بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند. وزارت آموزش و پرورش سعی کرده است با ایجاد یک رابط کاربری نرم‌افزاری به نام بات ارتباط بین سامانه سناد که پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس‌ها و معلمان است با پیام‌رسان‌های داخلی را فراهم سازد و آموزش‌ها در فضای مجازی را ساماندهی کند. انتخاب پیام رسان به مدیر مدرسه که در فضای واقعی مدرسه در خط مقدم فرآیند آموزش قرار داشت، واگذار شده است و مدیر مدرسه باید تلاش کند در این شرایط بحرانی انتخابی مبتنی بر توانایی‌ها و شناخت خود از پیام رسان‌ها را داشته باشد. در همین راستا معاونت آموزش ابتدایی راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش(شاد) ویژه دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و مدیران (در دوره پیش‌دبستان و دوره اول و دوم ابتدایی) را ابلاغ کرد. راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش(شاد) را می‌توانید از پیوست دانلود کنید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.