moghadam1
توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان

نشست بصیرت افزایی آسیب شناسی افراطی گری مذهبی برگزار می شود

نشست بصیرت افزایی آسیب شناسی افراطی گری مذهبی با هدف واکاوی خنثی سازی نقشه شوم دشمنان در تفرقه بین امت اسلامی در کانون های بسیج فرهنگیان استان کردستان برگزار می شود .
 نشست بصیرت افزایی آسیب شناسی افراطی گری مذهبی  برگزار می شود

توحید رستمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج فرهنگیان گفت :در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان در خصوص تقویت وحدت اسلامی و همچنین آشنایی قشر فرهنگیان به عنوان قشر تاثیر گذار در جامعه و اقدامات دشمن در جهت تفرقه بین مسلمین این نشست برگزار می شود . مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان اظهار داشت : سرفصل های این نشست شامل وحدت اسلامی از دیدگاه شیعه ، نقش استعمار در تفرقه بین مذاهب اسلامی و بررسی فرقه ضاله سلفیت و وهابیت از نگاه علمای اهل تسنن است . وی در خصوص تعداد و نحوه برگزاری این نشست ها افزود : قرار است این نشست ها در19 کانون استان در 19جلسه و با مخاطب 5000 نفری برگزار شود . رستمی خاطرنشان کرد : این نشست ها با سخنرانی دکتر عبدالسلام کریمی از اساتید دانشگاه و اهل سنت استان که جایگاه والایی در کل استان دارد اجرا می شود .

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.