kerman-admincb
کمک مومنانه

کمک مومنانه سازمان بسیج فرهنگیان

آیین نمادین توزیع بسته های معیشتی تهیه شده توسط مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان ومدیرکانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مدرسه ثارالله برگزار شد.

آیین نمادین توزیع بسته های معیشتی تهیه شده توسط مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور مدیرکانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان  و مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان در مدرسه ثارالله برگزار شد. 

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه مراسم  توزیع کمک‌های مومنانه که به میزبانی مجتمع آموزشی ثارالله برگزار گردید ضمن بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور سازمان بسیج فرهنگیان همراه با سایر مجموعه ها و دستگاه ها اقدامات مفید و موثری را در جهت مقابله با این ویروس بعمل آورده گفت این اقدامات شامل:

  • ایجاد و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و لباس بیمارستانی
  • آماده سازی ،تهیه و توزیع مواد بهداشتی
  • ضد عفونی کردن مدارس ، ادارات و اماکن عمومی
  • مشارکت در طرح غربالگری بیماران کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی

آقای صادق زاده مسئول بسیج فرهنگیان افزود: سازمان بسیج فرهنگیان در راستای لبیک به اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر مواسات و کمک مومنانه و به منظور کمک به خانواده های آسیب پذیر از وقوع پدیده کرونا در مجموعه آموزش و پرورش با همکاری اداره مشارکت و مدارس غیر دولتی و شورای موسسان مدارس غیر دولتی استان مرحله اول " رزمایش همدلی و کمک مومنانه " را در تمامی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان برگزار نمود که در این طرح ضمن جلب کمک های نقدی  وغیر نقدی از همکاران فرهنگی ، خیرین و ظرفیت های شهرستانی و استانی ، با فعال نمودن گروه های جهادی بسیج فرهنگیان و شناسایی نیازمندان واقعی در جامعه هدف ، با ملاحظه حفظ کرامت ، امید بخشی و افزایش انگیزه کارکنان و ارتقاء سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش نسبت به توزیع این کمک ها در سطح استان اقدام شد.

وی خاطر نشان کرد: امید است به توفیق الهی و با همدلی و همراهی تمامی بخش ها و ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی بتوانیم گام های بعدی این رزمایش را با توسعه کمی و کیفی خدمات در جهت کمک به حل مسائل و مشکلات خانواده  آموزش و پرورش و در راستای جلب رضایت الهی، و تحقق منویات رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ، محکم تر برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم از توزیع ۴ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان بی بضاعت استان خبر داد. این بسته های معیشتی شامل ده کیلو گرم برنج، یک قوطی رب گوجه فرنگی، ۳ کیلو حبوبات و دو لیتر روغن مایع  به ارزش ۲۵۰ هزار ریال می باشد. به گفته مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک شهر کرمان در این آیین نمادین توزیع بسته های معیشتی که به میزبانی مدرسه ثارالله برگزار شد، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی بالغ بر سیصد و پنجاه میلیون ریال توزیع شد. ازابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی دربین خانواده‌های دانش اموزان نیازمند توزیع گردیده که این امر با مشارکت فرهنگیان بسیجی طرح شبکه معلم آینده ساز ، بسیج دانش آموزی و خیرین وموسسین مدارس غیردولتی انجام پذیرفته است.

برپایه این گزارش : آیین نمادین توزیع بسته های معیشتی تهیه شده توسط مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان، مدیرکانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ، رئیس اداره ی مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و جانشین فرماندهی ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) در مدرسه ثارالله کرمان برگزار شد.  

کمک مومنانه

 

کمک مومنانه

 

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.