admin-front2

قدردانی ازمحتواهای برگزیده ارسالی به شبکه رشد به صورت ویژه

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بر توسعه محتوایی شبکه ملی مدارس کشور (رشد)، لزوم پشتیبانی از معلمان و دانش‌آموزان این مرز و بوم و همکاری همه معلمان خوش‌ذوق، خلاق و توانمند تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم محمدی در نشست با همکاران دفتر در خصوص توسعه محتوایی شبکه ملی مدارس ایران اظهار کرد: توسعه محتوایی شبکه ملی مدارس کشور (رشد) و لزوم پشتیبانی از معلمان و دانش‌آموزان این مرز و بوم، به همکاری همه معلمان خوش ذوق، خلاق و توانمند در زمینه تولید انواع محتواهای آموزشی براساس پایه‌های تحصیلی نیاز دارد.

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی انواع قالب‌های ارائه محتوا را چنین برشمرد: انواع فیلم، پاورپوینت‌های تعاملی، آزمون‌های الکترونیکی، بازی‌های آموزشی، فایل‌های صوتی و تصویری و دیگر انواع رسانه‌های مرتبط با سرفصل‌ها و درس‌های پایه‌های تحصیلی.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود، ضمن توجه به محتواهای موجود، به تهیه منابع تکمیلی درس‌های عملی و مهارتی همه دوره‌های تحصیلی تأکید کرد.

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی روش‌های ارتباطی معلمان با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را ارسال فایل‌ها و بارگذاری محتوا در فضاهای ابری نظیر «وان‌درایو»، «گوگل‌درایو» و «دراپ‌باکس» و یا از طریق لینک به وب سایت دفتر دانست.

محمدی همچنین از آثار برتر رسیده به سازمان تقدیر کرد و گفت: ۱۰ اثر نخست از نظر کیفی، به صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. تقدیر شامل کادر اداری مدرسه‌های همکار نیز خواهد شد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.