admin-front

پیام سردار مطهری مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور

جشنواره ایده‌ پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا سازمان بسیج فرهنگیان

بسمه تعالی

در اواخر سال 1398، ملت سرافراز ایران اسلامی که با بدرقه تاریخی سردار دلها، راهپیمایی 22 بهمن و حضور در انتخابات، سه حماسه عظیم را رقم زده بود؛ به یکباره با میهمان ناخوانده ای مواجه شد که بسیاری از معادلات را بر هم زد و از جمله مدارس، دانشگاها و کانونهای تعلیم و تربیت در وضعیت تعطیلی قرار گرفت. این تهدید نوپدید، فرهنگیان و آموزش و پرورش، به عنوان متولیان اصلی تعلیم و تربیت را به تکاپو انداخت تا برای برون رفت از این شرایط پیچیده و سخت چاره اندیشند و از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که تا دیروز منطقه ممنوعه دانش آموزان محسوب می شد، بهره گیرند و تهدید را به فرصت تبدیل کنند.
مردم، بسیجیان و جهادگران عرصه سلامت، به میدان مقابله با کرونا آمدند؛ معیشت مردم که به خطر افتاد، کلام گیرای ولایت، موج احسان، نیکوکاری و کمک مومنانه را تبدیل به افتخار تاریخی کرد.
فرهنگیان عزیز بسیجی هم، که رودخانه ای عظیم از اقیانوس بی کران معرفت و انسانیت ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی اند؛ در مقابله با ویروس منحوث کرونا و در «کمک مومنانه»، با ایفای نقش مثال زدنی به جهاد علمی و آموزشی پرداختند.
اکنون به موازات مرحله دوم کمک مومنانه که با پیشنهاد سازمان بسیج فرهنگیان و ورود جهادی سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش از تاریخ 25 خرداد 1399 آغاز شده است، این سازمان با هدف کمک به ارتقاء کارآمدی آموزش و پرورش، «کمک مومنانه علمی» را با محوریت دانشگاه فرهنگیان کشور و همکاری تمام ارکان و اجزای وزارت آموزش و پرورش، تحت عنوان جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا»، طراحی و برگزار می نماید تا بتواند ایده ها، تجارب زیسته، ابتکارات و نوآوری هایی که به تناسب اقتضائات و شرایط خاص بوم و فرهنگهای جای جای کشور عزیز و پهناور ایران اسلامی وجود دارد را جمع آوری نماید.
لذا از همه فرهنگیان، دانشگاهیان، طلاب، فرهیختگان، دانشجومعلمان، دانش آموزان و همه اهالی علم و فضل تمنا دارد ایده ها و یا تجارب نابی که اجراء کرده اند را به سایت جشنواره به نشانی www.sci-cbo.ir ارسال نمایند.
از خدای منّان مسئلت داریم که توفیق عنایت فرماید تا با ارسال، جمع آوری، تدوین و انتشار ایده ها و تجارب ارزشمند؛ کمک کار معلمان، مدیران و کارشناسان مومن، دلسوز، خدوم و با اخلاص آموزش و پرورش باشیم.

 

       سرتیپ دوم پاسدار عباس مطهری

       مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.