admin-front2

رئیس نهضت سواد آموزی کشور:

بهترین الگوی کار مردمی، کار در بسیج است/ یکی از مصادیق کار جهادی نهضت سواد آموزی است.

به گزارش روابط عمومی صبح سه شنبه (۷ مرداد) نشست صمیمی رییس و مدیران سازمان بسیج فرهنگیان کشور با رییس و مدیران پایگاه مقاومت بسیج فرهنگیان نهضت سواد آموزی کشور برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر شاپور محمد زاده رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در گزارشی به آخرین آمارهای باسوادان کشور و برنامه های آن سازمان اشاره کرد.
فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در تبیین کار و روحیه بسیجی گفت: بسیج که با دم مسیحایی حضرت امام خمینی ره تاسیس شد بهترین الگوی کار مردمی، کار در کشور است. در طول این بیش از چهل سال از عمر بابرکت انقلاب همواره در عرصه های مختلف کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.
وی در ادامه افزود: یک از مصادیق کار جهادی، کار در نهاد مقدس نهضت سواد آموزی است زیرا مربیان ما هر زمان و هر مکانی که اقتضای سواد آموز باشد حضور می یابند و مجاهدانه خدمت می کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان آمار مقایسه ای از قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: در رژیم گذشته نرخ باسواد در کشور ۴۷ درصد بود که این آمار امروز ۹۶ درصد می باشد. امروز در بیش از ۸ استان آماده می شویم تا جشن ریشه کنی بی سوادی را برپا نماییم.
بر اساس این گزارش سردار مطهری رییس سازمان بسیح فرهنگیان کشور به بیان رویکرد جدید سازمان بسیج فرهنگیان کشور پرداخت و گفت: امروز ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش در دستور کار بسیج فرهنگیان کشور قرار دارد که این کارآمدی از طریق اندیشه ورزی در تمام لایه ها و سطوح بسیج و توسط خود فرهنگیان کشور محقق خواهد شد.
در ادامه جلسه وی به استماع نظرات حاضرین نشستند و به ابهامات مطروحه پاسخ دادند.
گفتنی است این ششمین نشست از سلسه جلسات بازدید از پایگاههای بسیج وزارت آموزش و پرورش بود که بصورت هفتگی در یکی از پایگاههای ۲۰ گانه این وزارتخانه برگزار می گردد.
//پایان

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.