nooh
دیرکل آموزش و پرورش کردستان

طرح پویش لبخند رضایت به منظور محرومیت‌زدایی در کردستان اجرا می‌شود

رشید قربانی گفت: طرح پویش لبخند رضایت به منظور نهادینه کردن فرهنگ محرومیت‌زدایی و کمک به همنوعان همزمان با سراسر کشور در سنندج اجرا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در مراسم آغاز به کار پویش لبخند رضایت که با حضور مسوولان استانی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری پویش لبخند رضایت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه نهادینه کردن فرهنگ محرومیت‌زدایی و کمک به همنوعان و رفع بخشی از مشکلات آنهاست.

وی یادآور شد: کردستان در زمینه رزمایش کمک‌های مومنانه موفق عمل کرد و اکنون با تجربه موفق این رزمایش در استان شاهد اجرای پویش لبخند رضایت هستیم.

قربانی با بیان اینکه امروز اقدامات خیرخواهانه مردم و کمک مومنانه در قالب لبخند رضایت ادامه دارد، افزود: تداوم فعالیت‌های در قالب پویش لبخند موجب رفع مشکلات برخی مدارس مناطق محروم خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه شاهد انسجام هرچه بیشتر اقدامات خیرخواهانه در کشور بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ مصرف گرایی در جامعه ریشه دوانده است، اعلام کرد: همین امر موجب تحمیل هزینه‌های مازاد بر خانواده‌ها شده است و در کنار این مبحث نیز تحریم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت‌های ضعیف نیز بر این مشکلات افزوده است.

قربانی اعلام کرد: افراد بی‌‌بضاعت فراوانی در جامعه وجود دارند و نیاز است که همه خیرین در خصوص کمک به این نیازمندان احساس مسوولیت کنند.

رییس بسیج فرهنگیان استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه 29 گروه جهادی فرهنگیان در استان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی می‌کنند، اظهارکرد: بسیج فرهنگیان در راستای نهضت کمک مومنانه شروع به کار کرد و تولید و توزیع رایگان ماسک در مناطق محروم استان را در دستور کار قرار داد.

محمد مومنی افزود: همزمان با دهه آخر صفر و همگام با سراسر کشور پویش لبخند رضایت در نقاط محروم و حاشیه‌ای شهرهای مختلف استان آغاز شده است و امیدواریم با مشارکت خیرین استان بتوانیم لبخند را بر لبان دانش‌آموزان نیازمند بیاوریم.

وی اضافه کرد: پویش سراسری کمک مومنانه با نام لبخند رضایت با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.