nooh

با الهام از بیانات رهبر حکیم انقلاب، مأموریت بسیج فرهنگیان، کمک به ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان به عنوان پایه‌ریزان تمدن نوین و افسران سپاه پیشرفت کشور؛ ذیل سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌‌ها که با فرماندهان بسیج فرهنهگیان و دانش آموزی

 

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌‌ها که با فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: دیدار مقام معظم رهبری با مدیران و روسای آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی حمایت از استمرار فعالیت‌ها و تداوم آموزش در دوران کرونا توسط فرهنگیان بود .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سردار مطهری در پانزدهمین نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که با فرماندهان بسیج دانش آموزی و به صورت ویدئو کنفرانس و از طریق شبکه شاد برگزار شد، با تبریک هفته وحدت، میلاد حضرت رسول اعظم و امام صادق صلوات الله علیهما و هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد شهدای معلم و دانش آموز و به ویژه شهید علی‌محمد جمال الدینی اظهار کرد: نباید زحمات آموزش و پرورش در این چند ماه دشواری که گذشت، نادیده بماند.کارهای بزرگ و بی‌سابقه‌ای در آموزش و پرورش انجام شد که با وجود اینکه قبل از این تجربه‌ای در مورد آن وجود نداشت، اما بحمدالله موفق بودید.

مطهری با اشاره به خدمات و مجاهدت فرهنگیان، کارکنان و مدیران آموزش و پرورش از اسفندماه تاکنون گفت: دیده شدن زحمات فرهنگیان و آموزش و پرورش برای اولین بار توسط مقام معظم رهبری در آغاز سال تحصیلی1400-1399 و جلسه ارتباط تصویری که از جهات زمان برگزاری جلسه؛ تشکر بی‌سابقه از آموزش و پرورش، افزودن دو محور آموزش پیش از دبستان و بازتدوین سند تحول، یک نقطه عطف در حرکت آموزش و پرورش و اقدامی بی‌سابقه بود، و نشان از تلاش وزیر آموزش و پرورش و فرهنگیان برای استمرار آموزش در دوران کرونا در کشور است و بسیج فرهنگیان اعلام آمادگی می‌کند که با کمک هم بتوانیم به خواسته‌های معظم له جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: با الهام از بیانات رهبر حکیم انقلاب، مأموریت بسیج فرهنگیان، کمک به ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان به عنوان پایه‌ریزان تمدن نوین و افسران سپاه پیشرفت کشور؛ ذیل سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن تشکر از زحمات فرهنگیان بسیجی(مدیران، معلمان و کارکنان) در نیمه اول سال تا کنون تصریح کرد: جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با محوریت دانشگاه فرهنگیان و همکاری معاونان و ادارات کل استان‌ها و مناطق و 7 هزار و 460  ایده و تجربه واصله به جشنواره از جمله فعالیت‌های فرهنگیان بسیحی در دوران کرونا است.

وی با اشاره به اجرای دومرحله‌ای طرح رزمایش کمک مومنانه گفت: در کمک مومنانه موفق به تشکیل ستاد کمک مومنانه در سطح وزارتخانه، ادارات کل، مناطق و مدارس شدیم و همچنین گروه‌های جهادی از خرداد تا شهریور ماه برای کمک به مشکل معیشتی به مناطق محروم اعزام شدند.

مطهری گفت: سازمان بسیج فرهنگیان در 8 ماه گذشته موفق به تولید 17 میلیون و 879 هزار و 346 ماسک،  توزیع 33 میلیون و 152 هزار و 851 بسته حاوی اقلام بهداشتی، ضدعفونی 91 هزار و 915  مرکز بسیج، غربالگری 56 هزار و 838 نفر روز از فرهنگیان، اهدای خون توسط 20 هزار و 959 نفر از بسیجیان فرهنگی و جمع‌آوری 184 میلیارد و 238 میلیون و 908 هزار ریال کمک نقدی، 208 میلیارد و 824 میلیون و 450 هزار ریال کمک غیرنقدی و یکصد و 19 میلیارد تومان بسته‌های معیشتی شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه اگر همت کنیم ثابت خواهیم کرد که مدرسه کانون تربیتی محله است گفت: تکریم، تجلیل و تقدیر همگانی از معلمان مجاهد در عرصه پرورش و آموزش در وضعیت کرونا و آغاز «نهضت همگانی معلم یاری» برای ارتقای پرورش و آموزش در دوران کرونا دو رویکرد محوری پویش لبخند رضایت است.

وی در پایان گفت: بیشتر استان‌ها در جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا، کمک مومنانه و لبخند رضایت و سایر برنامه‌ها همکاری خوبی دارند که امیدوارم با تأکید وزیر آموزش و پرورش و تقویت هم افزایی و تعامل بین بخش‌ها و سطوح وزارتخانه با بسیج فرهنگیان آینده بهتر از 8 ماه گذشته خواهد شد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.