سعید چابوک

قول حاجی‌‌میرزایی: با جدیت از هویت دانشگاه فرهنگیان صیانت می‌کنم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به گفت‎‌وگو با وزیر علوم، گفت: با جدیت از موجودیت و هویت ممتاز این دانشگاه صیانت می‌کنم.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان به نقل از خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در گفت‌وگو با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عرض کردم رسالت دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تعلیم و تربیت‌ و ضرورت راهبردی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و این رسالت با رسالت دانشگاه‌های دیگر که تربیت عالم است کاملا متفاوت است. 

وزیر آموزش و پروش

وی ادامه داد: ایشان کاملا به این رسالت و محوریت دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم باور دارند و اظهار داشتند که مقصودشان به دقت منتقل نشده و در اصلاحیه‌ای‌که ‌منتشر کردند بر این نکته تصریح کرده‌اند. با جدیت از موجودیت و هویت ممتاز این دانشگاه صیانت می‌کنم. 

وزیر آموزش و پروش

 

وزیر علوم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، بر استفاده از مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برای فعال‌تر کردن ظرفیت‌های موجود در تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد، روزآمد و شایسته برای وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.