سعید چابوک

گفت‌وگوی وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید فخری‌زاده/ اراده نوجوانان کشورمان در ادامه راه شهید فخری‌زاده استوارتر شده است

وزیر آموزش و پرورش طی تماسی تلفنی با خواهر شهید فخری زاده که از جامعه فرهنگیان کشور هستند، اظهار کرد: معلمان با پرورش استعدادهای آینده سازان ایران، موجب سر افکندگی و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهند شد.

 

 

 

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش طی تماس و گفت‌وگوی تلفنی با خواهر فرهنگی شهید فخری‌زاده که از فرهنگیان و مدیران سابق ناحیه ۳ آموزش و پرورش شهر قم بودند، مراتب تسلیت، همدردی و تأسف شدید خود و فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر کشور را از فقدان جانکاه و ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته و برادر ایشان شهید محسن فخری زاده را ابراز داشت.

وزیر آموزش و پرورش در این گفت‌وگو تأکید کرد: عزم و اراده جوانان و نوجوانان کشورمان در ادامه راه شهید فخری‌زاده عزیز استوارتر شده است و جامعه فرهنگیان کشور با پرورش استعدادهای ناب آینده‌سازان میهنمان، منتقم خون ایشان خواهند بود و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب را هر چه بیشتر شاهد خواهیم بود.

خانم فخری‌زاده خواهر فرهنگی این شهید بزرگوار نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از این ابراز همدردی برای دست اندرکاران تعلیم و تربیت کشورمان آرزوی توفیق کرد و بر تلاش جامعه علمی و آموزشی کشور در ادامه راه شهید فخری‌زاده تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.