mazyar

یک معلم: با وجود مشکلات جسمی، کلاس‌ها را حضوری برگزار می‌کنم/ نمی‌‎خواهم در قبال حقوقی که دریافتی، دِینی برعهده‌ام بماند/ حقوقم خرج درمانم می‌شود.

یک معلم می‌گوید، حقوقی که می‌گیرم خرج درمان بیماری‌ام می‌شود اما در عین حال نمی‌خواهم دانش‌آموزانم از درس محروم شوند.

Video file

صدیقه پادیاب یکی از معلمان مناطق محروم است که باوجود شرایط نامناسب جسمی و ابتلا به سرطان دست از خدمت برنداشته و پای رسالت خود جهت علم‌آموزی و ترویج علم و دانش مانده است.

 این معلم فداکار در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مورد آموزش در شرایط کرونایی گفت: به دلیل اینکه دانش‌آموزان گوشی و تبلت ندارند کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنیم. البته اوایل مسئولین مربوطه نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری اعتراض کردند که در این شرایط با رئیس مدرسه صحبت کردم و گفتم نمی‌خواهم دانش‌آموزان از درس عقب بمانند لذا ایشان یک وایت برد به من داد که در خانه، سه روز در هفته کلاس‌ها را برگزار کنم.


وی افزود: البته مدیر با معاونت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحبت کرد که ایشان با برگزاری کلاس‌های حضوری در منطقه موافقت کردند و بعد از آن کلاس‌ها در مدرسه برگزار شد. در حقیقت بنده نمی‌خواستم در برابر حقوقی که دریافت می‌کنم، دِینی برعهده‌ام بماند.  البته حقوقی که می‌گیرم خرج درمان بیماری‌ام می‌شود اما در عین حال نمی‌خواهم دانش‌آموزانم از درس محروم شوند.


این معلم در رابطه با رضایت خانواده‌ها نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری در شرایط کرونایی تصریح کرد: جهت برگزاری کلاس‌ها خانواده‌ها آنها را هم در جریان گذاشتم و گفتم می‌خواهم کلاس‌ها را در مدرسه برگزار کنم البته تعداد دانش‌آموزان هم زیاد نیست.

 در نهایت خانواده‌ها رضایت دادند و در حال حاضر هم هفته‌ای سه روز برای تدریس به مدرسه می‌روم و گفتم تا عمرم باقی است و نفسی می‌کشیم تدریس می‌کنم.

پادیاب با اشاره به مشکلات تدریس به جهت وضعیت نامناسب جسمی خود اظهار کرد: هر چند با وجود شرایط جسمی تدریس حضوری برای بنده مشکلات خاص خود را دارد اما به جهت آموزش از راه دور علاوه بر دانش‌آموزان حتی خودم هم دچار مشکل هستم به این صورت که در خانواده تنها یک گوشی هوشمند داریم و در عین حال فرزندم هم دانش‌آموز است بنابراین هنگام استفاده از گوشی برای تدریس و آموزش دچار مشکل می‌شدیم.


این معلم تأکید کرد باوجود مشکلات فراوان جسمی، فقط برای ترویج علم و گسترش سوادآموزی، به امر آموزش مبادرت می‌ورزد.


وی در پایان ضمن تشکر از سازمان بسیج فرهنگیان در خصوص راه‌اندازی پویش لبخند رضایت به جهت تقدیر از معلمان اظهار کرد: این اقدام سازمان بسیج فرهنگیان ارج نهادن به تلاش معلمانی است که در ایام شیوع کرونا تلاش‌ها و فعالیتشان به بوته فراموشی سپرده شده بود اما در پی به راه افتادن پویش لبخند رضایت معلمان در اقصی نقاط کشور هم مورد تقدیر گرفتند و همین موضوع مسبب انگیزه مضاعف برای معلمان به جهت فعالیت آموزشی بیشتر شد.
انتهای پیام/

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.