ilam-admincb
در سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه ز

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

در سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا(س)، امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به همراه حشمت اله وردی معاون متوسطه و نیز با حضور جمعی از بانوان فرهنگی با حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام دیدار کرد

 به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان استان ایلام، در قالب پویش لبخند رضایت امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ابتدای این جلسه با تبریک دهه مبارک فجر و نیز  ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با قدردانی از حمایت های امام جمعه ایلام از آموزش و پرورش گفت: 51 درصد از جمعیت جامعه فرهنگی استان را بانوان تشکیل می دهند و این نشان از نقش و جایگاه بانوان در تعلیم و تربیت استان می باشد و بانوان ما  از بهترین و مخلص ترین و منظم ترین نیروهای آموزش و پرورش به شمار می روند.

   مهردادی از مادر به عنوان جایگاه و ستون خانواده یاد کرد و افزود: این تأثیر گذاری هم در تعلیم و تربیت و هم در مسئولیت خانواده نقش بسزایی دارد و  داشتن یک جامعه پویا و بالنده مرهون  یک خانواده سالم هست که نقش مادر در تربیت فرزندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام کریمی تبار،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) نقش آموزش و پرورش را یکی از اهداف خلقت آفرینش یاد کرد و گفت: انسان خلیفه الله هست و نظام آموزش و پرورش می بایست نیروهای نهفته ای که برای رسیدن به این جایگاه الهی را دارد به فعلیت برساند.

حجت الاسلام کریمی تبار به وقایع پیش از انقلاب و پیاده کردن فرهنگ آمریکایی توسط رژیم ستمشاهی گفت: انتخابات اخیر امریکا نشان داد که این نظام استکباری از تمدن هیچ نشانی ندارد و امروز به  برکت انقلاب اسلامی،  ایران از آن وضعیت ذلت بار نجات پیدا کرد و راه خود را پیدا نمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل انقلاب فرهنگی مبنای کار مشخص شد و تا به امروز ادامه دارد و علیرغم اینکه بسیاری از افرادی که با این نوع مدیریت اکنون در میان ما نیستند امام هنوز آثار آنان در میان ما وجود دارد.

   امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت تحول در آموزش و پرورش در تربیت نسلی بالنده و پویا گفت: در این راه باید ارزش های فرهنگی خود را برتر از فرهنگ های وارداتی که غرب ر انها ترویج کند بدانیم و دانش آموز باید تفاوت بنده خداوند بودن را با بنده  شیطان بودن و بنده نفس بودن تشخیص دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به لزوم رقابت دانش آموزان در عرصه های علمی پرداخت و خاطرنشان کرد: هرکسی بر علم دسترسی پیدا کند طبیعتا سیادت بر دیگران را پیدا خواهد کرد و این ظرفیت در اختیار مدیران آموزش و پرورش هست که تا چه اندازه بتوانند در ترویج ارزش های دینی و جلوگیری از مفاسد و ایجاد انگیزه و امید در بین دانش اموزان کار کنند.

   حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به دغدغه فرهنگیان گفت: : معلم نباید دغدغه اولیه معیشتی داشته باشد و این به عنوان بخشی از مشکلات آموزش و پرورش است و نیز افراد متعهد و متخصص به عنوان معیار اصلی بکارگیری در این دستگاه تعلیم و تربیت لحاظ گردد و بدترین آسیب به پیکره آموزش و پرورش، چینش مدیریتی بر اساس نگاه سیاسی و حزبی است.

   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: همانطور که در دوران دفاع مقدس برتری نیروی انسانی بر تجهیزات داشتیم مهمترین عامل موفقیت در کار برای نیروی انسانی روحیه است که می تواند تاثیر گذار باشد و امروزه توسل به اهل بیت (ع) و ارتباط معنوی با خدا  در کار مدیریت می تواند مشکلات تاثیر گذار باشد.

  در این جلسه خانم اسفندیاری مشاور مدیرکل در امور بانوان، گزارشی از اقدامات به عمل آمده در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی حوزه بانوان در آموزش و پرورش استان را ارائه داد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.