سعید چابوک

کمک 16 میلیارد تومانی بسیج فرهنگیان استان زنجان به دانش‌آموزان کم‌بضاعت

مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان از کمک 16 میلیارد تومانی در راستای تأمین اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت این استان خبر داد.


یوسف دولتیاری در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج فرهنگیان در ارتباط با برگزاری پویش لبخند رضایت اظهار کرد: این پویش از اواخر آبان ماه امسال در 3 محور تکریم مجاهدات معلمان در ایام کرونا، فعالیت‌های پرورشی و آموزش مجازی دانش‌آموزان کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفت. 
وی ادامه داد: در ارتباط با محور تکریم مجاهدت معلمان معرفی 179 سوژه خبری، معرفی 72 مورد معرفی فرهنگیان برای انعکاس در رسانه‌ها در راستای الگوسازی، 206 مورد تولید و انتشار عکس فرهنگیان، تقدیر از 30 نفر از فرهنگیان استان در رسانه‌ها، تولید و پخش 30 نماهنگ، ارسال 32 خبر و 33 گزارش خبری به رسانه‌ها و تهیه 16 فیلم کوتاه از جمله اقدامات انجام شده در بحث پویش لبخند رضایت بوده است.
مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان در خصوص اقدامات انجام شده بسیج فرهنگیان در بحث فعالیت‌های پرورشی نیز بیان کرد: در این طرح 47 هزار دانش‌آموز شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته‌اند که در این راستا 5 هزار 400 محتوای فرهنگی-دینی، 4 هزار و 700 محتوای بصیرتی، یک هزار و 200 محتوای مناسبتی و یک هزار 560 مورد مربوط به سایر موارد بوده است.
دولتیاری در ادامه در خصوص فعالیت‌های عمومی کمک به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها گفت: تاکنون 2 هزار و 342 بسته معیشتی برای خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت، یک هزار و 41 مورد بسته لوازم‌التحریر، 982 گوشی تلفن همراه و 124 تبلت به ارزش 16 میلیارد تومان بوده است.
وی در خصوص محور آموزش‌های مجازی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار هم عنوان کرد: ‌15 هزار و 330 ساعت آموزش مجازی برای 12 هزار دانش‌‌آموز صورت پذیرفت. جزئیات اقدامات آموزشی در این حوزه شامل یک هزار مورد ارسال کتاب، یک هزار و 400 مورد ارسال جزوه، یک هزار و 500 مورد تماس تلفنی معلمان با دانش‌آموزان، توزیع 950 لوح فشرده بوده است.
مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: در بخش آموزش حضوری نیز 26 هزار دانش‌آموز با همکاری 470 فرهنگی جهادگر تحت پوشش آموزشی در شرایط کرونایی قرار گرفتند.
دولتیاری در خصوص اقدامات انجام شده در بحث کمک مؤمنانه نیز اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان مهر ماه یک هزار و 516 خانواده تحت پوشش قرار گرفتند و بسته‌های معیشتی به ارزش متوسط 130 هزار تومان در بین آنها توزیع شد که ارزش ریالی آن حدود 2 میلیارد و 921 میلیون تومان بوده است. در 8 ماهه اول سال امسال، 189 فرهنگی جهادگر فعالیت داشتند.
انتهای پیام

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.