سعید چابوک
سئول بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

تهیه و توزیع بیش از 700 موبایل و تبلت در میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستانی

رئیس بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان گفت: این سازمان در راستای پویش لبخند رضایت 2 هزار و 185 بسته لوازم التحریر و 710 تلفن همراه و تبلت تهیه و در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان توزیع کرد.




عبدالله شیرازی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج فرهنگیان در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی سازمان بسیج فرهنگیان در بحث پویش لبخند رضایت در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، فعالیت‌های این سازمان معطوف به تداوم فعالیت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان بود که در این راستا 79 هزار و 943 ساعت محتوای فرهنگی و اجتماعی، ورزشی و سواد رسانه‌ای مجازی تولید و در اختیار 96 هزار و 788 دانش آموز قرار گرفت.
وی ادامه داد: در قالب همین پویش 2 هزار و 510 بسته معیشتی به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
مسئول بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در ارتباط با میزان کمک‌های اقلام کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان نیز گفت: تهیه و توزیع 2 هزار و 185 بسته لوازم التحریر و 710 تلفن همراه و تبلت از جمله فعالیت‌های عمومی پویش لبخند رضایت بسیج فرهنگیان در سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود.
شیرازی راه‌اندازی 20 کارگاه تولید ماسک را از دیگر اقدامات انجام شده در بحث پویش لبخند رضایت عنوان کرد و افزود: مجموع تلاش‌های بسیج فرهنگیان استان در این کارگاه‌ها به تولید و توزیع بیش از 813 هزار ماسک انجامید.
وی در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده سازمان بسیج فرهنگیان در بحث مقابله با ویروس کرونا نیز اظهار کرد: تاکنون 5 هزار و 617 مدرسه در استان سیستان و بلوچستان ضدعفونی و گندزدایی شده و آموزش‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و ادارات استان از سوی سازمان بسیج فرهنگیان به انجام رسیده است.
مسئول بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان همچنین از اقدام فرهنگیان استان در بحث اهدای خون سخن به میان آورد و گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کووید-19 مراجعه به مراکز انتقال خون را کاهش داده بود، یک هزار و 549 نفر از فرهنگیان استان با نذر خون خود ناجی زندگی بیماران نیازمند خون شدند
انتهای پیام

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.