📌جلسه نمایندگان مدیران شبکه همیار مدارس ابتدایی شهرستان ها و مناطق با حضور حسین نژاد رئیس سازمان  بسیج فرهنگیان استان صبح امروز (پنجشنبه) ۱۳ بهمن در سالن کنفرانس اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار گردید.

🔹️رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با برشمردن ویژگی های مقطع کنونی انقلاب اسلامی، برهه فعلی را بسیار حساس عنوان نمود و اظهار داشت: برهه کنونی،  مقطع رویارویی تمام قد انقلاب اسلامی در برابر تمدن غرب است و امروز انقلاب اسلامی علاوه بر مانع اصلی تحقق راهبردهای امریکا بعنوان قدرت برتر ، نه منطقه ایی،  بلکه بین المللی و  موتور پیشران کلیدی تغیر در نظم جهانی مد نظر جبهه استکبار تعریف میشود.

🔸️حسین نژاد با بر شمردن مقاطع گوناگون تاریخی از حضور امریکا در صحنه مداخلات در نظام بین الملل ، به راهبردهای امریکا برعلیه انقلاب اسلامی در طول چهل وسه سال از حیات طیبه انقلاب اشاره کرد و افزود؛
 پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۹۷۹ (۱۳۵۷) اغازی بر افول امپراطوری رعب و وحشت غرب و پایان هژمونی امریکا در معادلات جهان بود. امریکا با دفاع از ارزش های غربی در پی ان بود که لیبرال دمکراسی را  همانند سایر محصولات غرب به جهان تحمیل نماید اما انقلاب اسلامی به افکار عمومی دنیا نشان داد که نسخه لیبرال دمکراسی مدینه ایی است که فاقد وفاق عملی در حوزه عدالت و امورات دیگر است.
 
🔹️رئیس سازمان بسیج فرهنگیان به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص پیچ تاریخی اشاره نمود و افزود:
مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۱ در جمع جوانان خراسان شمالی فرمودند؛ دنیا وارد پیچ تاریخی شده است و انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی نقش محوری دارد و نخبگان وجوانان باید این پیچ تاریخی را مدیریت نمایند.

🔸️حسین نژاد الزامات عبور از این پیچ تاریخی را تحکیم مبانی قدرت جمهوری اسلامی عنوان نمود و افزود؛ بی تردید پیشرفت ایران اسلامی به برکت نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.
فرهنگیان بعنوان افسران پیشرفت و پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی در جایگاهی قرار دارند که قطعا اینده کشور را با پیشرفت همه جانبه درتربیت  نسل آینده بیمه خواهند کرد و با ایفا رسالت عظیمی که برعهده دارند نسلی را تربیت می نماید که بتوانند افتخارات ایران را بازسازی نموده و مسیر پیمودن پیچ تاریخی  را تا رسیدن به قله پیروزی تسریع نمایند.
ایشان در پایان از مدیران خواست تا. با پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و برگزاری جلسات گفتمان فضای دوستی و وفاق را در دانش آموزان احیا کنند و با تقویت هویت ملی برای ساختن ایران قوی همه با هم تلاش کنند.

🔺️روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.