mazandaran-admincb

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد: اختصاص 3 میلیارد و 267 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با کرونا در مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تخصیص 3 میلیارد و 267 میلیون تومان اعتبار به عنوان سرانه برای مقابله با ویروس کرونا در مدارس مازندران خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد: اختصاص 3 میلیارد و 267 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با کرونا در مدارس مازندران

«علیرضا سعدی پور» با اعلام این خبر افزود: اقدامات قابل ملاحظه‌ای در طی چند روز اخیر در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به ضد عفونی سازی تمامی مدارس استان اشاره کرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته تصریح کرد: دوره 8 ساعته ضمن خدمت برای تمامی معلمان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از 12 هزار فرهنگی مازندرانی در آن شرکت کرده اند. همچنین سایت اطلاع رسانی و کانال رسمی آموزش و پرورش مازندران به طور 24 ساعته پیام های آموزشی را منتشر می‌سازند تا دانش‌آموزان، خانواده‌ها و تمامی معلمان استان از آن استفاده کنند.

سعدی پور همچنین به تخصیص اعتبار قابل ملاحظه از سوی وزارت آموزش و پرورش برای ادامه فعالیت‌های بهداشتی مدارس اشاره کرده و گفت: مبلغ 3 میلیارد و 267 میلیون تومان به عنوان سرانه بهداشتی بیش از 3 هزار مدرسه استان در نظر گرفته شده که جهت آماده سازی و ضد عفونی کردن به زودی به حساب‌های بانکی این مدارس واریز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای خرید مواد شوینده ضد عفونی کننده، صابون مایع، و ملزومات کمک‌های اولیه بهداشتی در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرد و اداره سلامت آموزش و پرورش مازندران بر نحوه هزینه‌کرد این اعتبار نظارت خواهد کرد. 

این مسئول یادآور شد: در طی هفته گذشته نیز بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان سرانه به حساب مدارس استان مازندران واریز شد که تاکنون بی‌سابقه بوده و بخش قابل توجهی از مشکلات مدارس مازندران با این سرانه سالانه مرتفع شده است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.