kurdistan-admincb
در اقدامی ابتکاری و خیرخواهانه صورت گرفت:

تولید و توزیع ماسک رایگان توسط هنرستان اندیشه شهرستان بیجار

مدیر آموزش و پرورش بیجار از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در هنرستان اندیشه این شهرستان و توزیع رایگان آن بین نیازمندان خبر داد:
تولید و توزیع ماسک رایگان توسط هنرستان اندیشه شهرستان بیجار

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان کردستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بیجار، غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اعلام این خبر گفت:با هدف کمک به کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این برهه حساس، مدیر و عوامل اجرایی هنرستان اندیشه شهرستان در یک اقدام ابتکاری و انسان دوستانه با بهره گیری از توانمندی هنرجویان و آموخته های هنر آموزان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

جعفری با بیان اینکه این کارگاه تولید ماسک از 20 اسفندماه کار تولید ماسک را آغاز کرده است؛ گفت: این هنرستان با همت مدیر، عوامل اجرایی و جمعی از خیرین نیک اندیش شهرستان به صورت رایگان اقدام به تولید ماسک برای مردم می کند.

وی خاطرنشان کرد: این کار ارشمند با ابتکار و پیشنهاد سارا ذوالفقاری، مدیر هنرستان اندیشه آغاز به کار کرده است و پس از تولید ماسک، ماسک ها را در اختیار مرکز بهداشت شهرستان بیجار قرار می دهد تا اقلام تولیدی را به صورت رایگان در بین روستاها و مناطق محروم شهرستان توزیع و در اختیار آن ها قرار دهد.

مدیر آموزش و پرورش بیجار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خیرخواهانه مدیر و کلیه عوامل و دست اندرکاران هنرستان اندیشه و خیرین گرانقدر شهرستان، خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند در راستای کمک به پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا و کمک به مردم محروم انجام شده است.

انتهای پیام/v.a

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.