admin-front

ایجاد پویش «درس‌خانه» در سایت رشد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از ایجاد پویش «درس‌خانه» در سایت رشد جهت بارگذاری محتوای تولید شده آموزشی معلمان، خبر داد.
ایجاد پویش «درس‌خانه» در سایت رشد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم با اشاره به دعای تحویل سال گفت: تحول در آموزش و پرورش همواره ضروری است و ما در هر لحظه باید سعی کنیم تا در لحظه دیگر تحولی به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه در کتاب‌های درسی در سال ۹۹ تغییرات جزئی کتاب‌ها را به حداقل رساندیم و همچنین دوره اعتبار سه ساله را بر روی کتاب‌ها درج کردیم، گفت: برای توزیع کتاب‌های درسی، برنامه‌ریزی از هم اکنون صورت گرفته است و کارگروهی در استان‌ها با ریاست مدیرکل استان‌ها تشکیل شده است تا توزیع این کتاب‌ها بدون هیچ نقصی در سال تحصیلی 1400- 1399 انجام پذیرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه در سایت رشد، پویش «درس‌خانه» جهت ارائه کارهای تولیدی معلمان ایجاد شده است، گفت: کتابخانه مجازی سایت مدرسه روی سایت رشد جهت استفاده دانش‌آموزان قرار گرفته است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.