admin-front

بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود نیروی آموزشی برای سال تحصیلی آینده و بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران خبر داد.
بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آموزش و پرورش شهر تهران؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت همکاران فرهنگی در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق؛ با اشاره به کمبود نیرو و بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران اظهار داشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارایه شده است و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا؛ برنامه ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران؛ برنامه ریزی و اجرای دوره های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مورد تاکید است.

وی از عملیاتی شدن پروژه مهر خبر داد و با تاکید بر برگزاری هرچه سریعتر جلسات ستاد ثبت نام و نقل و انتقال فرهنگیان؛ با توجه به کمبود نیروی انسانی و بحث مقابله با کرونا در پایتخت؛ بر ساماندهی نیروها تصریح کرد و گفت: انتظارات و آسیب های پروژه مهر می بایست شناسایی شود و ضمن تحلیل نتایج پروژه مهر ۹۸؛ زیر ساخت های لازم از نظر نرم افزار و سخت افزار مدارس ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پروژه مهر را تمام ساحتی قلمداد کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف باید مورد بررسی قرار بگیرد و ساماندهی نیروی انسانی؛ مدیریت کمبود رشته درس ها و توزیع نیروی انسانی با جدیت پیگیری شود.

وی ضمن آرزوی آغاز مهری سالم و با نشاط در سال جدید؛ با تبیین اهداف پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹؛ نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر تقویت سیستم نظارت بر ورود اطلاعات تصریح کرد و افزود: دورکاری به معنی استراحت نیست و باید همکاران با جدیت به مباحث آموزشی و پرورشی خود عنایت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به عدم حضور دانش آموزان در مدارس؛ نسبت به آموزش دانش آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان "شاد" و برنامه ریزی های لازم تاکید کرد.

کد خبر 4893451

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.