admin-front
با حکم حاجی میرزایی صورت گرفت

انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) منصوب کرد.
انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به دکتر ذوعلم به شرح زیر است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ذوعلم

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

با سلام

در اجرای راهکار ۴-۱۷ سند تحول بنیادین و به منظور بهره برداری از ظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه معلمان، دانش آموزان و خانواده‌های آنان بر بستر شبکه ملی اطلاعات، ایجاد تعامل فعال معلمان و دانش آموزان و توسعه شیوه‌های دسترسی آنان به منابع و محتوای آموزشی و کمک آموزشی استاندارد، ارتقای کیفیت فرایند تعلیم و تربیت، توسعه عدالت آموزشی و تنوع خدمات با استفاده از فناوری‌های نوین و فضای مجازی از یکسو و حمایت، تقویت و بهره گیری از ظرفیت، تخصص و نوآوری شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی از سوی دیگر و به استناد مصوبه نهمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا (موضوع نامه شماره ۱۶۶۲۸۲ مورخ ۹۸/۱۲/۲۹ دفتر رئیس جمهور) به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و با همکاری و هماهنگی اعضا به منظور اجرای سایر فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت برای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»

کد خبر 4893660

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.