admin-front
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد

۱۱۵ مدرسه در سطح کشور به نام شهید سلیمانی مزین شد

مهرالله رخشانی مهر گفت: ۱۱۵ مدرسه یا مجتمع آموزشی در کشور به نام مبارک شهید والامقام «حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شدند که این پروژه‌ها یا به بهره‌برداری می رسند.
۱۱۵ مدرسه در سطح کشور به نام شهید سلیمانی مزین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرالله رخشانی مهر با اعلام این خبر افزود: با اقتدا به روح پرفتوح سردار بزرگ ایران و اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و در راستای ادای دین کوچک به حرکت عظیم و تفکر انقلابی ایشان، پیش از این مقرر شده بود مدارسی در کشور به نام مقدس این شهید عظیم الشان نامگذاری شود که در این راستا ۱۱۵ مدرسه یا مجتمع آموزشی در اقصی نقاط کشور به نام مقدس این شهید والامقام مزین شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه مقاومت، اظهار داشت: به تاسی از ۶۳ سال عمر با عزت و باسعادت این اسوه زمان، مقرر بود حداقل ۶۳ فضای آموزشی فاخر به‌نام ایشان نامگذاری شود که با توجه به استقبال استان‌ها این تعداد به ۱۱۵ پروژه رسید.

وی ادامه داد: در هر استان حداقل ۲ پروژه و در برخی استان‌ها بیش از ۱۰ پروژه به نام پرافتخار سردار سلیمانی نامگذاری شده است که استان‌هایی چون خوزستان، همدان، آذربایجان غربی و مازندران بیشترین تعداد پروژه‌هایی را دارند که به نام مبارک ایشان نامگذاری کرده‌اند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ابراز امیدواری کرد: آینده‌سازان ایران اسلامی با تاسی از نام و یاد این مجاهد نستوه و شهید راه اسلام و وطن، ادامه‌دهنده راه ایشان باشند و در راه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

کد خبر 4894048

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.