admin-front1
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم خبر داد

مشارکت فرهنگیان بسیجی قم در طرح‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از مشارکت فرهنگیان بسیجی استان در طرح‌های مختلف مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
مشارکت فرهنگیان بسیجی قم در طرح‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا

محمد ذاکر» در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان در قم با تبریک موالید شعبان المعظم و بخصوص سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: معلمان جزو گروه‌هایی از جامعه هستند که بیشترین تعامل را با قشر جوان و پرانرژی جامعه در حساس‌ترین موقعیت یعنی فراگیری علم و دانش دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله معلمان بسیجی ما به عنوان پیشقراولان حفاظت از دستاورد‌های انقلاب، بتوانند مولفه‌ها و ملزومات این نامگذاری مبارک را هم در خود بیش از پیش ایجاد نمایند و هم به قشر مخاطب دانش آموز جوان و نوجوان خود انتقال دهند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در خصوص اقدامات فرهنگیان بسیجی استان در خصوص مقابله با شیوع کرونا عنوان کرد: از همان روز‌های آغاز شیوع این ویروس در کشور، تدابیر ویژه‌ای همسو و هماهنگ با رده‌های مختلف سپاه و بسیج، در سازمان بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان اندیشیده شد تا این قشر ضمن اعلام آمادگی کامل برای هر نوع همکاری، بتواند همچون دیگر عرصه ها، به فلسفه وجودی بسیج در خدمت به جامعه، بخصوص مجموعه عظیم آموزش و پرورش جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به فعالیت آموزشی معلمان در دوران تعطیلی ناشی از کرونا خاطرنشان کرد: علیرغم تعطیلی ظاهری واحد‌های آموزشی، این معلمان دلسوز هستند که با مشی بسیجی خود در سراسر کشور، به صورت مجازی به تدریس خود ادامه می‌دهند تا نقصی در استمرار روند آموزش ایجاد نشود.

ذاکر همچنین به خدمات مدیران و کارکنان اداری آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: بی شک حضور آنان در سنگر ادارات علیرغم تعطیلی مدارس، نقش پشتیبانی ویژه از فعالیت‌های آموزشی معلمان در فضای مجازی و دلگرمی والدین نسبت به رفع دغدغه‌های آموزشی فرزندانشان دارد و مایه امیدواری بیشتر در پازل شکست کرونا خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان استان و کانون‌های بسیج نواحی و مناطق در خصوص مقابله با کرونا، افزود: فرهنگیان بسیجی کانون شهدای فرهنگی ناحیه چهار آموزش و پرورش قم جهت تهیه مواد ضدعفونی کننده مبلغ ۵۰ میلیون ریال به ستاد کریمه اهل بیت (س) کمک کردند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم همچنین از اعزام ۶۵ نفر از فرهنگیان بسیجی جهت مشارکت در امور مربوط به مقابله با کرونا خبر داد و افزود: این گروه از افراد در کارگاه آموزشی شرکت کردند تا بتوانند به بهترین وجه در خدمت رسانی ضدکرونایی همراه با دیگر رده‌های استان همکاری داشته باشند.

وی ضد عفونی کردن کل محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان و ارائه مشاوره تلفنی به مرکز بهداشت استان را نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان استان برشمرد و افزود: فعالیت هنرستان دخترانه حضرت زینب کبری (س) ناحیه چهار آموزش و پرورش با حضور تعدادی از همکاران بسیجی و دانش آموزان عزیز در راه اندازی کارگاه تولید ماسک نیز اقدام ویژه‌ای بود که با هماهنگی سازمان صورت گرفت و از بازتاب رسانه‌ای نیز برخوردار بود.

ذاکر همچنین عنوان کرد: یک دستگاه خودروی ال ۹۰ این سازمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت تا رفت و آمد پزشکان حاضر در خط مقدم نبرد با کرونا در ایام نوروز به سهولت و با سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های متمرکز صورت گرفته از سوی سازمان بسیج فرهنگیان، جمع قابل توجهی از فرهنگیان بسیجی نیز با گروه‌های جهادی استان در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی، تهیه انواع آب میوه، تهیه ملزومان بهداشتی گروه‌های جهادی و مایحتاج بیماران و اقدامات دیگری از این قبیل مشارکت دارند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.