mazandaran-admincb

اهدای نخستین بسته های حمایتی فرهنگیان میاندورود در بین اقشار آسیب پذیر در قرنطینه شهرستان میاندورود

مرحله نخست بسته های حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر در قرنطینه که از طریق مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان میاندورودی در پویش "چشمه های مهربانی "تهیه گردید وامروز در بین مردم توزیع شد.
اهدای نخستین بسته های حمایتی فرهنگیان میاندورود در بین اقشار آسیب پذیر در قرنطینه شهرستان میاندورود

مرحله نخست بسته های حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر در قرنطینه که از طریق مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان میاندورودی در پویش "چشمه های مهربانی "تهیه گردید  وامروز در بین مردم توزیع شد.

این بسته های حمایتی در ۱۴ قلم در قالب بسته غذایی و بسته ی بهداشتی، شوینده  باهماهنگی شبکه بهداشت شهرستان و نظارت خانم جاویدان، کارشناس شبکه و به ارزش بالغ بر یکصد میلیون ریال توزیع شد. علیجانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود ضمن تشکر از همه معلمان و دانش آموزان و نگاه مهربان این عزیزان به هم نوعان خاطر نشان کرد : اگرچه مدارس تعطیل است اما رسالت ما همچنان زنده و پایدار است. آموزش و پرورش علاوه بررسالت آموزشی و تربیتی یک وظیفه فرهنگی و اجتماعی هم دارد. حضور معلمان و مشارکت خالصانه آنان در این حرکت پسندیده، نشان از نقش تربیتی آنان دارد و به نوعی،  مهربانی را ترویج و نوع دوستی، محبت را به جامعه یادآور شدند. ایشان اشاره کرد : مرحله دوم اقلام معیشتی و بهداشتی پویش چشمه های مهربانی با ارزش ریالی بیشتر در روز های آتی آماده توزیع خواهد بود.

مدیرآموزش و پرورش از زحمات  ایزدمنش، مدیر هنرستان برکت زنده یاد وفادار شهر سورک، هنرآموزان، دانش آموزان،  معلمان،  والدین و  تولیدی خانم لاله  قاسم زاده سورکی که در تولید ماسک و البسه بهداشتی همکاری داشته اند نیز قدردانی کرد. ایشان درپایان گفت: همه اگر متحد و همراه باشیم مطمئنا بر مشکلات پیروز خواهیم شد و برای همه مردم به ویژه برای پزشکان، پرستاران و کادر درمانی سلامتی و تندرستی را آرزو کرد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.