admin-front

اینترنت رایگان دانش‌آموزان برای دسترسی به آموزش‌های مجازی

وزیر آموزش وپرورش از پیش بینی اینترنت رایگان برای دانش آموزان و طراحی نرم‌افزاری برای معلمان با هدف دسترسی آسان به آموزش‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی‌میرزایی بااشاره به شرایط کنونی درخصوص وضعیت آموزشی کشور اظهار کرد: جامعه ما مانند بسیاری از کشورهای دنیا با مشکلات ناشی از وجود یک ویروس مزاحم و مهاجم روبه‌رو است لذا این موضوع جریان زندگی، سلامت، کسب و کار، آموزش و اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده و متاسفانه همه این بخش‌ها را دچار آسیب و اخلال کرده است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی مهمترین مسئولیت جامعه کاهش آثار این بیماری است و باید برای محافظت از سلامت مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز کادر پزشکی و پرستاری در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تلاش می‌کنند با آگاهی بخشی‌های لازم، از جان مردم در برابر این ویروس محافظت کنند لذا برای بهبودی افراد بیمار، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: البته در این راستا عده‌ای هم که وظیفه تأمین مایحتاج مردم را دارند تلاش می‌کنند خللی در این امر پیش نیاید.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که با ورود این ویروس به کشور دچار آسیب شده، بحث آموزش است، لذا خانواده بزرگ آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در جهت به حداقل رساندن این آسیب‌ها انجام می‌دهد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.